niedziela, 27 lipca 2014

Co u mnie słychać i plany na przyszłość

Witam Was Kochani bardzo serdecznie po długiej przerwie :)
Miałam nie pisać tego posta i ominąć wyjaśnienia co i jak i dlaczego mnie nie było, ale kilka osób podpytywało mnie tu i na mailu co tam u mnie słychać.

No więc przerwa w moim blogowaniu wynikła z tego, iż swoją energię i czas poświęciłam innej pasji - a teraz już i pracy - a mianowicie tworzeniu słodkiej, ale bez kalorii biżuterii -> KLIK


Jednakże - nie będę ukrywać, że mój kulinarny blog ciągle mnie wołał i kusił :) i oto jestem.
Zatęskniłam za tym wiecznym stukaniem przepisów i cykaniem zdjęć przed zjedzeniem (przez co wiecznie jadłam zimne posiłki),
Dodatkowo, dostałam kilka propozycji współpracy i to przesądziło o mojej decyzji.
Mam w planie zacząć publikować na blogu serie "ulubieńcy miesiąca" i co miesiąc będę robić przegląd rzeczy które w danym miesiącu mnie zachwyciły - np ulubiony serial, potrawa, kosmetyk czy książka.

Z innych ważnych decyzji w moim życiu, jest przeprowadzka do Wrocławia. Dla osób nowych - mieszkam od urodzenia w Bydgoszczy, z przerwą trzyletnią gdzie mieszkałam w Londynie.

Tak więc zdecydowaliśmy się z moim chłopakiem zamieszkać razem i nasz wybór padł na Wrocław. Dlatego w połowie sierpnia prawdopodobnie będę już w "swoim" (wynajmowanym) nowym mieszkanku. Oczywiście Bydgoszcz będę odwiedzać dość często i regularnie, ponieważ został mi ostatni rok studiów i praca magisterska do napisania :)
Przede mną masa pakowania, porządkowania itp. Muszę przejrzeć swoje rzeczy, zrobić w nich selekcję bezwzględną, wyrzucić rzeczy zbędne i zabrać te potrzebne. Ale tym nie będę Was zanudzać. 
Ale dzięki blogowi mam już praktycznie wszystkie sprzęty kuchenne i nie muszę nic kupować. No może z wyjątkiem np talerzy czy sztućców.
Na pewno będę tu zamieszczać urywki z mojego "nowego" życia :)
Troszkę obawiam się Wrocławia, ale z drugiej strony to piękne miasto, pełne możliwości i fajnych ludzi.
Także trzymajcie kciuki! =)


4 komentarze:

  1. oo wspaniale :) ja jestem z Wrocławia, jesli potrzebujesz jakiejś pomocy np. co do lokalizacji mieszkania lub, zeby oprowadzić Cię po okolicy - służe pomocą :)). A jeśli nie potrzebujesz pomocy, to zawsze chętnie wyjdę na jakąś blogerską kawę i ciastko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo chętnie! :) Dam znać :) Na pewno będę potrzebować przewodnika haha :) jak i bratnią blogerską duszyczkę do kawkowania :)

      Usuń
  2. Też jestem z Bydgoszczy :) Co prawda ostatnimi laty spędzam tam już tylko wakacje, bo na stałe mieszkam w Danii, ale coraz bardziej mi się nasze miasto podoba. Wyspa Młyńska jest cudowna!
    We Wrocławiu nigdy nie byłam, ale planuję, bo dużo słyszałam o tym, jaki jest piękny :)
    Powodzenia z przeprowadzką i miłego mieszkania na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkałam takze blisko Wrocławia, teraz przeniosłam się do Dublina. Wrocław jest magiczny:) jak o nim myśle, to mam w głowie jedno słowo SHOPPING!!!

    Pozdrawiam
    Di

    OdpowiedzUsuń