wtorek, 15 kwietnia 2014

Moje zakupy, plany i przygotowania na święta

Tak! Nadszedł czas do przygotowań. Stwierdzam z pełnym przekonaniem, że lubię Wielkanoc znacznie bardziej od Bożego Narodzenia. Jest jakoś przyjemniej i radośniej.

W tym roku mam zamiar poeksperymentować z mazurkami i mam kilka fajnych przepisów na oku.
Będzie oczywiście mój tradycyjny mazurek z domową marmoladą pomarańczową, ale mam również w planie zrobić mazurek orzechowy z masłem orzechowym, mazurek z masą kokosową i z masą kajmakową.
Oprócz tego babki gotowane takie, jak w zeszłym roku - przepis tutaj: KLIK!

Zobaczcie mój mały arsenał.
Oczywiście do tego dochodzi np 5kg cukru i mąki, 10 kostek masła i kilka kubków śmietany 18% i 30% ale tymi nie będę Was zanudzać. Cud, że weszło do lodówki!

Ah! i oczywiście 10kg mięsa, boczku itp na pasztet <3
Ogólnie zrobiliśmy dziś mega duże zakupy.
Polewy do dekoracji i oblewania babek (moje ulubione od delecty) olejki wanilinowe, orzechy nerkowca bakalie, kajmak itp. 


Oprócz tego w koszu znalazły się też dwa duże majonezy, warzywa, owoce.
Zakupiliśmy też masę jajek -  z moich obliczeń wyszło, że potrzebuję około 70 jajek - do ciast, sałatek, jajek nadziewanych itd.

 -

A oto co udało mi się kupić do dekoracji jajek - urocze farbki i stempelki.
Po świętach stemple powędrują do mojej modelinowej pracowni i będą mi służyć do wyrobu biżuterii.
Zobaczymy jak się sprawdzą.



Oprócz tego mam tez zwyczajne farbki 



3 komentarze:

  1. masz cały arsenał :) jesteś gotowa do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wszystko będzie pyszne...dużo tych jajeczek potrzebujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Keep on working, great job!

    My blog - world at arms loot

    OdpowiedzUsuń