wtorek, 18 lutego 2014

Toster Tefal Express - od firmy Redcoon

Tym razem w ramach współpracy ze sklepem redcoon.pl otrzymałam do przetestowania toster.
Mój poprzedni toster był już na prawdę zasłużonym i zmęczonym staruszkiem...


I jak się sprawdził?
Po pierwsze toster bardzo prosty w obsłudze - od razu i to bez instrukcji można łatwo go uruchomić.
Na początek zrobiłam tosty - ustawiłam suwak na 3 i wyszły pięknie przypieczone, chrupiące.
Po drugie toster bardzo podoba mi się wizualnie - i wbrew pozorom jest bardzo lekki (choć dość duży)


Koszyczek który widzicie na samej górze, służy do podpiekania bułeczek lub grubszych kawałków pieczywa (np bajgel) które nie zmieszczą się do tostera.
Kładzie się takowe bułeczki na górze i po kilku minutach obraca, a ciepło tostera bardzo szybko je podpieka.
Ponad to toster ma bardzo dużo możliwości jeśli chodzi o stopień wypieczenia tosta. Naprawdę każdy znajdzie odpowiednią dla siebie wersję :)
Działa szybko i sprawnie. W każdej chwili można ręcznie przerwać pieczenie.
Koszyczek z góry można zdjąć - jeśli robimy zwykle tosty.
Póki co jestem bardzo zadowolona z tego tostera - prosty w obsłudze i szybki w działaniu- czyli taki jaki powinien być toster.





6 komentarzy:

  1. Naprawdę- piękny toster , ale popraw pisownię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałaś go na własnosć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - jak wszystkie produkty od firmy Redcoon. Zapraszam do pozostałych recenzji.

      Usuń
  3. dzięki za recenzję, mój stary toster się zepsuł i właśnie szukam nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy design, taki minimalistyczny, choć nie każdemu może przypaść do gustu. Właśnie szukam tostera, więc Twoja recenzja jak najbardziej mi się przyda :) Choć nie ukrywam, że bardziej do gustu przypadł mi ten toster Russell Hobbs http://www.russellhobbs.pl/flame-red/152-flame-red-toster.html. Co o nim sądzisz?
    PS. Przeglądając Twój blog nieźle zgłodniałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wydaje mi się, że Russell Hobbs wygląda bardziej elegancko :) ciekawe jak działa, nie miałam okazji spróbować. W sumie mało się słyszy o tej firmie.

      Usuń