niedziela, 2 lutego 2014

Muffiny brownie's

Te muffiny należą stanowczo do moich ulubieńców.
Po pierwsze bardzo prosto się je robi, po drugie zawsze wychodzą!
Wilgotne, mega czekoladowe w środku i z chrupiącą skorupką na wierzchu...marzenie!
Mocna dawka słodkości!
Muffiny Brownie's <3


Składniki:

100g masła
200g czekolady (ja użyłam mlecznej - można użyć gorzkiej)
0,5 szklanki cukru (może być brązowy)
2 jajka
1 łyżeczka cukru waniliowego
2/3 szklanki mąki
1 łyżka kakao



Wykonanie:
W rondelku rozpuszczam masło o dodaję 150g połamanej czekolady oraz cukier. Mieszam do rozpuszczenia i połączenia składników. W osobnej dużej misce rozbełtuję dwa jajka. Dodaję cukier waniliowy, mąkę, kakao. Dodaję masę z rondelka i całość mieszam do połączenia składników. Tak powstałe ciasto przelewam do papierowych papilotek do muffinów. Piekę około 20 minut w 180C. Z przepisu wyszło mi 15 babeczek.

9 komentarzy:

  1. yummy! u mnie też ostatnio były babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, chyba muszę przepis wypróbować, nie robiłam jeszcze nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, są proste do zrobienia :) zawsze jest ten pierwszy raz!

      Usuń
  3. Zrobiłam, ale nie wyszły zupełnie - nie chciało się rozpuścić :C
    Niemniej, jeśli ma się zdolności kulinarne większe od moich, te muffinki muszą być przepyszne! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam już tą wersje wiele razy i zawsze wyszły.
      Powód nie rozpuszczenia się czekolady może być w tym, iż to niebyła czekolada a wyrób czekolado-podobny. To się zdarza najczęściej gdy rozpuszczamy czekoladowe zajączki, mikołajki itp. One są niestety bardzo często podróbą czekolady.

      Usuń
  4. A co z proszkiem do pieczenia? Czy w tym przepisie nie jest konieczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam proszku do pieczenia w tym przepisie :)

      Usuń