niedziela, 12 stycznia 2014

Konkurs!


Witam!
Dziś zapraszam Was do zabawy - do konkursu, który odbywa się na stronie Pretty Sklepik.


Aby wziąć udział w konkursie należy:
a) polubić stronę na FB Sklepiku: KLIK! 
b) odpowiedzieć na zadanie konkursowe które brzmi: opisz JEDNYM słowem, jaki był dla Ciebie rok 2013 :)


Odpowiedzi można pisać tutaj, pod tym postem lub na stronie sklepiku gdzie widnieje taki sam post z konkursem.

Oczywiście proszę pozostawić adres e-mail do ewentualnego kontaktu w razie wygranej, oraz jako kto kliknęliście "Lubię to" na FB Sklepiku. (mogą to być inicjały itp)


Do wygrania mam dla Was dwie fajne nagrody, które powędrują do wybranego losowo szczęśliwca :)
Do zdobycia jest naszyjnik z dużą buteleczką pełną pianek Marshmallow oraz brelok z buteleczką wypełnioną magicznym, czerwonym płynem życia :) 
Spośród osób, które spełnią oba wyżej wymienione warunki wybiorę losowo jednego zwycięzcę.

W konkursie mogą brać wszyscy, również osoby które nie posiadają bloga.
Konkurs trwa od dziś 12. 01 2014 do 22.01 2014 (włącznie)

Zapraszam! =)

20 komentarzy:

  1. jak opisać rok 2013? - GENIALNY

    mail: decorateacake@op.pl
    Lubię to!, jako: Decorateacake

    OdpowiedzUsuń
  2. b) Myślę, że rok 2013 był, udany, nic bardzo strasznego się nie wydarzyło, lecz mam nadzieję, że 2014 będzie jeszcze lepszy ;D
    mail: angelika.s.98@wp.pl
    Lubię to jako: Angelika Strzałka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem Rok 2013 był dla mnie ROZCZAROWANIEM.
    mail: karola461@op.pl
    Lubie jak : Karolina G.

    OdpowiedzUsuń
  4. NIJAKI
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię jako Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok 2013 był dla mnie RADOSNY.
    sylviaaa100@interia.pl
    lubię jako: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok 2013 był dla mnie NIESPODZIANKĄ.
    pati58900@interia.pl
    Na FB lubię jako ; Patrycja Szewc

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok 2013 to dla mnie rok "WIELORYBI"(wiadomo dlaczego;)
    email pola03081993@o2.pl
    na fb lubię jako Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rok 2013 był dla mnie.. NAJLEPSIEJSZY :D
    mail: edytka249@poczta.onet.pl
    Na FBlubię jako Edyta H

    OdpowiedzUsuń
  9. 2013... AMBICJA. <3

    Lubię jako Dominika Sz.
    e-mail: szyszka_d@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok 2013 to był CUDAK !

    lubię jako : Boje sie Dentysty
    e-mail : xKr3skAx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok 2013 - pechowy
    Lubie jako Arto Decu
    email: artodecu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok 2013 - GUNWO

    Lubie jako Amelia JA
    email: vesp007er@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Rok 2013 był dla mnie.. pretty
    mail: asia93111@gmail.com
    Na FBlubię jako Joanna P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rok 2013 był dla mnie-wyzwaniem
    mail: asia93111@gmail.com
    Na FBlubię jako Joanna P.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok 2013 - zaskakujący
    Lubię jako Natalia Uchacz
    nana.uchacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rok 2013 - zaskakujący
    Lubię jako Natalia Uchacz
    nana.uchacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłam jako Guśka P.

    Hmm... rok 2013 był dla mnie... niekonwencjonalny.

    e-mail: gusiapawlowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie wspaniałości! :)

    Odpowiedź: Rok 2013 była dla mnie... SKOMPLIKOWANY ;)
    Obserwuję Twojego bloga jako: Asia S
    Lubię jako: Asia Sorbian
    E-mail: asia0220@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Rok był: Bajkowy!
    Obserwuję jako Magdalena Megi Szych
    Lubię jako: Magdalena Megi Szych
    e-mail: squirrell94@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Rok 2013 był: HUŚTAWKĄ
    Obserwuję jako: Dzikowiec
    Lubię jako: M. Wojciechowska
    e-mail: marikac1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń