piątek, 13 grudnia 2013

Sałatka 3-składnikowa

Tą sałatkę szczególnie lubi moja mama. Chyba po prostu dlatego, że jest szybka do zrobienia, prosta no i pyszna. Czyż to nie są przekonujące powody ? =)

Wczoraj zrobiłam podejście do pierników. Część już zrobiona i nawet polukrowana!
Pochwalę się nimi później :)

Składniki:
3 piersi z kurczaka
puszka ananasów w plastrach
puszka kukurydzy
2 łyżki jogurtu
2 łyżki majonezu
sól
pieprz


Wykonanie:
Piersi z kurczaka gotuję w lekko osolonej wodzie do miękkości. Studzę i kroję w kosteczkę. Wrzucam do miski. Ananasa z puszki kroję w kostkę i dorzucam do miski. Odcedzam kukurydzę z puszki i dodaję do reszty. Całość mieszam, dodaję majonez oraz jogurt naturalny. Przyprawiam do smaku solą i pieprzem. Schładzam w lodówce około 1 godzinę i gotowe :)

7 komentarzy:

  1. Moja siostra bardzo często taką robi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją też lubię! A jak nie mam czasu jeszcze na ugotowanie, czy podsmażenie kurczaka, to dodaję szynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, nie dziwię się, że Twoja mama ją uwielbia. Ja też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy zamiast gotowania tego kurczaka można go tylko podsmażyć ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka jest bardzo smaczna i szybka w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka jest bardzo smaczna i szybka w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń