środa, 18 grudnia 2013

Recenzja pojemników i propozycja śniadania do pracy

Czas na recenzję pojemników do żywności na wynos, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Redcoon.
Spośród trzech pojemników wybrałam ten który wydaje mi się najfajniejszy. 
Jest nie za duży ale bardzo pakowny. Ja akurat władowałam do niego propozycję na śniadanie, ale z pewnością można bez problemu zabierać w nim obiad.
Pudełko jest solidnie wykonane. Ma cztery mocne zatrzaski. Składa się z dwóch poziomów: jedna wielka przegroda na dole i dwie przegródki + pojemniczek na sos u góry.


Moje śniadanie składało się z chudego twarożku z kiełkami, przyprawami i cebulką.
Do przegryzania dałam sucharki i pomidorki koktajlowe. W pudełeczku na sos zabrałam pestki dyni które uwielbiam. Lubię je chrupać  i można je dodać zarówno do twarogu jak i zjeść je osobno.
 Z pojemników jestem bardzo zadowolona. Są mocne i estetycznie wykonane. 
W przyjemnych kolorach. Polecam =)



1 komentarz:

  1. Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenia,
    Te trudne i łatwe do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i małe,
    mówione głośno lub nie mówione wcale.
    Życzę wszystkim miłośnikom dobrej kuchni zdrowych, radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń