poniedziałek, 16 grudnia 2013

Piersi z kurczaka w płatkach migdałowych

Kolejny sposób na szybki obiad - tym razem panierka ze zwykłych płatków migdałowych. Całość wychodzi na prawdę pysznie. Mięsko podałam z warzywami z woka.





Składniki:
2 piersi z kurczaka
sól
pieprz
ok 150g płatków migdałowych
jajko
olej
łyżka wody


Wykonanie:

Piersi z kurczaka opłukuję pod wodą i każdą przecinam na pół w poprzek. Powstałe 4 kotlety solę i pieprzę z każdej strony, Można mięso lekko rozbić w razie potrzby. Do miski wbijam jajko i dodaję łyżkę wody - rozbełtuję. Każdy kawałek mięsa obtaczam w tym jajku a następnie na osobnym talerzyku obsypuję grubo płatkami migdałowymi, lekko dociskając. Smażę na rozgrzanym oleju z obu stron aż mięso się zetnie a migdały ładnie zarumienią. Delikatnie i ostrożnie przewracam na drugą stronę aby nie obsypać migdałów.


8 komentarzy:

  1. wygląda pysznie i pewnie jeszcze lepiej smakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takie kotlety smażę na maśle z dodatkiem oleju (żeby się nie paliło) - niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały pomysł, te migdały musiały nadać niepowtarzalnego smaku piersiom kurczaka, wypróbuję przy najbliższej okazji,a tymczasem zostawiam moje najszczersze wyrazy uznania!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, na to jeszcze nie wpadłam, a przecież mam płatki w szafce ;).
    Muszą być pyszne takie piersi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od jakiegoś czasu się zbieram do przygotowania mięsa w płatkach migdałowych. Musi być naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń

  6. co prawda moje płatki zmieliłam na drobno i wymieszałam z bułką tartą, ale i tak było pysznie, Twoje danie to poezja - serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń