środa, 18 września 2013

Wyniki konkursu!

Nadszedł czas, na ogłoszeniu wyników mojego konkursu z okazji rocznicy bloga :)
Dziękuję, za na prawdę spore zainteresowanie konkursem i bardzo dużo pięknych zgłoszeń!

W związku z tym na prawdę miałam duży problem z wyłonieniem dwóch zwycięzców...
bo gdybym mogła, nagrodziła bym stanowczo więcej osób!

Za nagrody jeszcze raz serdecznie dziękuję firmie Skworcu oraz producentowi margaryny Palmy firmie Bielmar =)


WYNIKI!!!

Nagrodę pierwszą czyli zestaw nagród wraz z waga kuchenną otrzymujeeeee.... 
Kasia z bloga Smakuj z nami

Kasia przygotowałam przepiękny serniczek, w kształcie serca który wygląda powalająco i uroczo :)
Niczym torcik, na urodziny bloga.
Przyznam, że trochę przekonały mnie te soczyście kolorowe, czerwone porzeczki...


Kasia otrzyma zestaw nr 1 =)


Drugie miejsce i drugą nagrodę zdobywa osoba, która przygotowała urocze muffiny z czekoladą - Gośka :)

Pysznie mocno czekoladowe muffiny<3  pięknie podane!!!

Nie wiem, czy Gosia posiada bloga, bo się nie pochwaliła.
Gosiu jeśli go posiadasz podaj go nam :)



Gosia wygrywa zestaw nr 2:

Obie dziewczyny proszę o kontakt na mój mail.
W treści maila proszę wpisać oczywiście Wasze dane do przesyłki :)

Gratuluję!!

Pozostałym uczestnikom SERDECZNIE dziękuję za udział w konkursie :)
Zgłoszenia były na prawdę piękne!

2 komentarze:

  1. Gratuluję Serdeczni wygranym!!!!A taką miałam nadzieję na tego murzynka bambo,dla córci:( Ale trudno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Wow! Ale się cieszę ;-) ;-) ;-) bloga oczywiście posiadam ;-)

      Usuń