środa, 25 września 2013

Pieczona rybka i trochę o mnie.

Trochę dzieje się u mnie ostatnio, ale w końcu trzeba znaleźć trochę czasu dla mojego bloga...
Po kilku rozmowach, udało mi się zdobyć pracę - i niestety nie jestem z niej kompletnie zadowolona.. Niedługo też zaczynają się zajęcia na uczelni (magisterka i podyplomówka w jednym - uff!). 
Również mój drugi blog Pretty Slepik pochłania resztę mojego wolnego czasu
Dodatkowo oczywiście choroba próbuje mnie dobić...
Mam nadzieję, że z czasem moje życie się unormuje a ja przywyknę do nowego trybu i wszystko wróci do normy. 


Na obiad rybka smażona, w panierce z kaszy kukurydzianej. Do kompletu dobrałam wino białe Celebro - pół wytrawne z Hiszpanii, idealne pasujące właśnie do dań z rybą i owocami morza! 



4 komentarze:

  1. Rybka bardzo apetyczna. Życzę powodzenia w realizacji i trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł ta panierka z kaszki kukurydzianej! Muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj.. dasz radę, wierzymy w ciebie ;D
    A ta rybka w panierce, mmm;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w pracy!!!! Paczka właśnie dotarła :D Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń