piątek, 13 września 2013

Mnóstwo przypraw! Dieta 3D CHILII dzień 6+jadłospis

Tak, dziś czas na kolejną, krótką recenzję mojej diety 3D Chilii - i o rezultatach.
Dziś mija dzień 6. Mój pierwszy wpis dotyczący tej diety i moich początków tutaj: KLIK.
Po pierwsze dziękuję uprzejmie dziękuję firmie Skworcu za ogromną pakę z przyprawami
 (i z herbatą), dostosowanymi idealnie pod dietę :)
Jest tego na prawdę dużo! Niektóre przyprawy są nawet razy dwa, więc z pewnością starczy mi na całą dietę.



A teraz kilka słów o diecie.
Dietę stosuję sumiennie, nie omijam posiłków, nie podjadam, nie jem nic, co nie jest zawarte w zeszycie.
Dieta jest dość prosta do prowadzenia.

Ale jest kilka rzeczy, które mi się nie zgadzają.
Przykładowo, wg przepiśnika jeden banan to 200g - hmm no ok.
Ale waga mojego banana wynosiła 70g...a dwóch bananów 126g!
Stwierdzam, że ich banan musiał być jakiś MEGA DUŻY. 

Tak samo z otrębami...ich 2 łyżki, to było moich aż 5.


Kolejną rzeczą, która mnie nieco dziwi, to możliwość zamieniania posiłków z różnych dni.
Tzn, jeżeli dzisiejsze śniadanie mi nie odpowiada to mogę wybrać np z dnia jutrzejszego.
Okej - fajnie.
Czyli rozumiem to tak, że posiłki są w miarę podobne, o podobnej kaloryczności itd.
Ale w takim razie...czy smażona jajecznica z szynką i pomidorem jest PODOBNA do szklanki zwykłego kefiru z garścią malin?
Nie sądzę...

Podsumowując - nie schudłam NIC, ani grama :)
Jestem oczywiście zawiedziona, ale nie poddaję się. Dam jeszcze szansę tej diecie...zobaczymy jak bęedzię po drugim tygodniu, na razie czekamy.

Przykładowy jadłospis nr 2:

Posiłek 1 - jajecznica z pomidorem i szynką z indyka


Posiłek 2 - kanapeczka z serkiem light, pomidorem
 


Posiłek 3 - Obiad - pierś z kurczaka z pieczarkami i jogurtem

Posiłek 4 - kawa z mlekiem u cynamonem

Posiłek 5 - kanapki z serkiem light i łososiem wędzonym + herbatka



6 komentarzy:

  1. Może u nich łyżki to chochle? :P

    Kurcze, a co czytałam to wszyscy zachwycali się tą dietą... i po tygodniu już chudli dużo...

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie-coś nie teges z tą wagą:D no i ta zamiana posiłków.. może można dni zamieniać, a nie tylko jeden? Nie wiem, ale śmieszne to trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) w 2 tygodnie spadlam 3kg i waga się utrzymuje;
    jeśli jest 1 banan - jem 1 banana nie weryfikując ile to gram - taki jeden banan na sniadanie czy przekaske to dla mnie i tak sporo...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wszystko skrupulatnie ważę...oprócz otrębów ....daję tyle łyżek ile jest napisane ....bo na wagę to faktyczne wychodzi cała kupa tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten banan nie ma być ważony przypadkiem ze skórą ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje Drogie Panie od kiedy to łączy się białka z węglowodanami, już dawno jest wiadomo, że serek nawet light z pomidorem to prawdziwa klęska dla każdej diety, podobnie jest z wędzonym łososiem. ażdy nawet najlichszy dietetyk powie ,że na diecie unikać trzeba pokarmów przetworzonych, a więc wędzonych i to jeszcze z serem białym.POMIMO OGROMNEJ ILOŚCI ZIÓŁ I TAK NIC Z TEGO NIE BĘDZIE.

    OdpowiedzUsuń