niedziela, 8 września 2013

Dieta 3D CHILII - jadłospis dzień 1

No i tak jak obiecałam wrzucam swój cały jadłospis z dzisiejszego dnia.
Poszło nawet nieźle. Ani przez chwilę nie byłam głodna a to już jakiś plus. Zamiast drugiej przekąski wypiłam dużą kawę z cynamonem i mlekiem.

Zauważyłam, że dieta ta oprócz dużej ilości przypraw jest po prostu...dietetyczna.
Mam na myśli fakt, że jemy normalnie 5 posiłków, ale są to bardzo niskokaloryczne dania.
Myślę, że już samo to jedzenie przyczyni się znacznie do zrzucenia kilogramów...a czy przyprawy dodadzą mocy, to się okaże wkrótce :)

Oczywiście wszystkie przepisy są wykonane ściśle wg instrukcji.

"Złe dobrego początki..."
Wstałam dziś z wielkim postanowieniem, że czas zacząć tą dietę własnie DZIŚ a nie jutro...za tydzień, czy "kiedyś tam potem".
No dobra... więc biorę magiczny przepiśnik do ręki. Szukam sobie czegoś na dzisiejsze śniadanie (uff dobrze, że mogę wybierać co chcę...). Boli mnie głowa, źle spałam. To nic.
Wybrałam omlet. Przygotowałam składniki. Zaczynam smażyć.

Czemu on się nie ścina...smażę i smażę....czekam i czekam. O rety...o co chodzi? Pierwszy przepis i taki nieudany ?! Przecież zrobiłam idealnie wszystko z instrukcją....chyba za dużo mleka.
Głowa nadal mnie boli...zaraz się wkurzę.
Wywalę to do kibla...przysięgam...zjem kanapeczkę ze świeżego domowego chleba i kij z tą dietą..
Albo dobra, spokojnie...odleję do mleko, może pójdzie lepiej jakoś. Tylko bez nerwów...
Okej, idzie lepiej. Otręby wchłonęły mleko...(uff) nawet pachnie ładnie. Dobra...przetrwałam.


1) Śniadanie - omlet z otrębami i cynamonem + herbata zielona bez cukru


2) Przekąska - duża kawa rozpuszczalna z mlekiem 0,5% i cynamonem.


3) Obiad - makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem, pomidorami i mozzarellą.


4) Przekąska - jabłuszko z cynamonem
(aparat zastrajkował i bateria się obraziła...)


5) Kolacja - 2 kanapeczki z domowego, ciemnego chleba, z szynką i pomidorem


3 komentarze:

  1. Jak miło zobaczyć twoja buźke ; D trzymam kciuki, żebys wytrwala do końca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Może spróbuję coś nowego. Od kwietnia jadam 5 posiłków i oczywiście mniejsze porcje i udało mi się zrzucić 20 kg

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ja tez miałam na początku problem z omletem i trafił do kibelka, zrobiłam drugi ale już z mniejsza iloscia mleka i było ok

    OdpowiedzUsuń