środa, 28 sierpnia 2013

Waga kuchenna od Redcoon.pl

Ostatnio nawiązałam współpracę z redcoon.pl i tym samym zostałam partnerem Redcoon na okres aż sześciu miesięcy.
Dzięki uprzejmości firmy, która znajduje się w mojej kochanej Bydgoszczy, mam okazję testować niektóre z ich produktów. Na pierwszy ogień wybrałam sobie wagę kuchenną firmy Beurer - model KS55.
Jeśli macie ochotę na akurat taki model jak mój to można zakupić go tutaj: KLIK

Ale do rzeczy. Takiej wagi brakowało mi już od dawna..o zgrozo! 
Odwieczny problem "ile to jest 175g masła?!" szczególnie wtedy, kiedy masło było już otwierane wcześniej i został nieszczęsny kawałek o nieznanej mi bliżej wadze. Tak samo z mąką, śmietaną, cukrem, czekoladą...itd itd.


Waga przeszła już swój pierwszy test - nawet kilkukrotnie, podczas moich ostatnich wypieków. Spisała się na medal. 
Ale opowiem trochę o produkcie. Waga bardzo zgrabna i estetycznie wykonana. Ładnie się prezentuje. Wykończenie z satynowego szkła z wyświetlaczem LCD.  Działa na dwóch bateriach - cienkich paluszkach. 
Jest bardzo prosta w obsłudze bo ma aż...jeden przycisk. 
Oczywiście mimo wszystko jest dołączona instrukcja.

Waga działa z dokładnością do jednego grama. Produkty możemy ważyć same, lub np w naczyniu - to się tyczy w szczególności produktów sypkich.




Z tyłu jest tajemniczy pstryczek...ale jakże przydatny! Bo tym oto pstryczkiem możemy przełączyć 
wagę aby ważyła nam nie w kilogramach, a na przykład w uncjach! :) Świetnie, taki rozwiązanie na prawdę ułatwia pracę w kuchni. Bo nie wiem jak Wy, ale ja często wyszukuję sobie przepisy np z angielskich blogów, gdzie miary i wagi są podawane właśnie w uncjach. Oczywiście można sobie to przeliczyć samemu, ręcznie...ale po co, jak waga automatycznie nam sama zważy? :)



5 komentarzy:

  1. faktycznie waga z funką mierzenia w uncjach bardzo przydatna!:)
    fajna współpraca ogólnie... a tak z ciekawości spytam, waga u Ciebie zostaje czy musisz im ją potem odesłać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie życia bez wagi kuchennej :)

    OdpowiedzUsuń