wtorek, 20 sierpnia 2013

Nowa współpraca

Nadszedł czas na kolejną współpracę i kolejne testowania produktów.
Tym razem otrzymałam możliwość przetestowania wina marki Celebro.
Mam do dyspozycji 6 butelek pysznego wina - 5 smaków.


Otrzymałam również w prezencie piękny polar, eleganckie korkociągi i książeczki z przepisami na wykorzystanie win w potrawach.

Jakie jest moje pierwsze wrażenie? Bardzo spodobało mi się, że na każdej butelce oprócz informacji jakiego typu jest to wino, to mamy wyraźnie zaznaczone do jakich potraw i dań najlepiej się spisze. Świetnie! Przykładowo dla mnie, jest to idealne rozwiązanie ponieważ nie jestem wybitnym znawcą win i czasami potrzebuję małej podpowiedzi :)



Część książeczek i korkociągów trafi w Wasze ręce, w najbliższym konkursie na moim blogu :)


9 komentarzy:

  1. Skąd wiesz, że pyszne? Wygląda jak tania tandeta pościągana z całego świata, bez kontrolowanego pochodzenia. Jedno to nawet zlewki z kilku krajów. I co „eleganckiego” w korkociągach? Zwykły trybuszon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obawiaj się. Na szczęście nie Ty je będziesz pić - nic Ci nie grozi. Według mnie, wyglądają bardzo przyjemnie :) Co kto lubi. A jak smakują opowiem zaniedługi czas :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy :) Dobre wino to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie fajne te podpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Z zazdrosnego komentarza pode mną wnioskuję że blog rozwija się w dobrym kierunku. Życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Winko do każdego obiadu, to ja wpadam jutro do Ciebie na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniaaam jestem ciekawa tych winek i tego, co pysznego do nich dobierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas wypatruję kuriera z przesyłką i już nie mogę się doczekać jak spróbuje tych win :)
    Pozdrawiam
    http://myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń