czwartek, 22 sierpnia 2013

Konkurs!

Minął rok odkąd naskrobałam jakiegoś niezdarnego, pierwszego posta.
Kiedy to zleciało ??
Niezmiernie się cieszę, że bloga założyłam i że z taką przyjemnością go prowadzę.
Nałogowo już wchodzę na niego i przeglądam całą blogosferę kulinarną.

Ale czym byłby blog gdyby nie goście go odwiedzający?
Z okazji urodzin mojego bloga mam dla Was konkurs =)
Dlatego właśnie dla Was mam dwa zestawy nagród w podziękowaniu, za ten rok.



A co trzeba zrobić?

Zadanie konkursowe polega na upichceniu czegoś słodkiego. Może to być wszelaki deser, słodki dodatek do potraw, słodkie śniadanko, przekąska, coś z owoców (ba! nawet z warzyw!).
Zostawiam Wam pole do popisu i nie mogę się doczekać Waszych propozycji.

Dwóch zwycięzców wybiorę ja osobiście i do każdego z nich powędruje zestaw prezentów w zależności od zdobytego miejsca.


Przygotowane przez Was danie, wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na mój adres mailowy elficznablog@onet.pl

Jedno zdjęcie musi być opatrzone dołączoną karteczką (ręcznie napisaną) z napisem "Dla Elfi"


No to kilka słów o nagrodach, bo to chyba najprzyjemniejsza część.
Do wygrania są dwa zestawy rzeczy - za 1 i 2 miejsce.



Zestaw pierwszy - za pierwsze miejsce:
1. Maskotka - Murzynek z Palmą
2. Duży, wełniany obrus
3. Elektroniczna Waga Kuchenna
4. Trzy kolorowe szpatułki
5. Dwa eleganckie długopisy
6. Korkociąg
7. Książka na dania z winem "Odkorkuj kulinarną wyobraźnię"






Zestaw drugi - za drugie miejsce:
1. Maskotka - Murzynek z Palmą
2. Duży, wełniany obrus
3. Cztery pojedyncze foremki do pieczenia w kształcie misia
4. Trzy kolorowe szpatułki
5. Dwa eleganckie długopisy
6. Korkociąg
7. Książka na dania z winem "Odkorkuj kulinarną wyobraźnię"

Od firmy Skworcu wybrałam również:
8. Herbatę miodowo-cynamonową+ serce herbaty kwitnącej + puszkę do herbaty + zaparzacz w kształcie serca





Regulamin

1. Konkurs jest organizowany dla wszystkich miłośników gotowania.
2. Można wysłać więcej niż jeden przepis, ale wygrać można tylko jedną spośród dwóch nagród.
3. Konkurs zaczyna się w dniu 22 sierpnia 2013 i kończy się 15 września 2013.
4. Po upływie 7 dni wybiorę zwycięzców.
5. Przepis opatrzony przynajmniej jednym zdjęciem wraz z karteczką "Dla Elfi" należy wysłać na mój adres mailowy elficznablog@onet.pl
6. Po ogłoszeniu zwycięzców skontaktuję się z każdym z nich i czekam 7 dni na dane do wysyłki. Po upływie tego terminu wybiorę kolejnego zwycięzcę.
6. Na koniec konkursu zrobię podsumowanie, robiąc małą wystawę z przesłanych przez Was przepisów.
7. Sponsorem nagród jest firma Bielmar - producent margaryny Palmy, Skworcu - producent przypraw i bakalii oraz ja sama.
8. Wysyłka tylko na terenie Polski.


Zapraszam do zabawy :)

11 komentarzy:

  1. Hmm czyli ktoś kto nie prowadzi bloga nie może wziąć udziału w konkursie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zmienić regulamin, tak by każdy mógł wziąć udział :) nie tylko posiadacze blogów. zapraszam do zabawy.

      Usuń
  2. ooo, konkurs! lubię je bardzo, chętnie coś dla Ciebie upiekę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) Czuję, że od Ciebie będzie to jakieś słodkie śniadanie <3

      Usuń
  3. WAGA ! :O Potrzebuję takiej, ukradnę Ci ją i nikt jej nie wygra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję takiej wspaniałej rocznicy :)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję rocznicy !
    fajny konkurs, mam nadzieję, że uda mi się dla Ciebie coś upichcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem, że przepis musi być naszego autorstwa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrawa ma być przygotowana "Dla mnie" =) może być to potrawa ugotowana wg pomysłu autorskiego, a może i być pomysł zaczerpnięty z innych źródeł.

    OdpowiedzUsuń
  8. super mniam pyszności właśnie wysłałm mój ulubiony przepis

    OdpowiedzUsuń