wtorek, 16 lipca 2013

Słodkie Donaty - pączki z dziurką

Przedstawiam Wam słodkie pączuszki - Doughnuts.
Jednak nie są one do zjedzenia! :)
Wczoraj napadła mnie ponownie chwila weny na lepienie...
Szkoda tylko, że była to godzina późna w nocy. Zapewne przy świetle dziennym i o ludzkiej porze udałoby się ulepić więcej i lepiej :)
I oto co powstało.
Trzy pączuszki z polewą i posypką na białej serwetce. 
Jest to wisior - z tyłu jest dziurka na łańcuszek lub rzemyk. Idealna ozdóbka na lato.
Całość jest wielkości monety 5zł.





Kawałek tortu z błyszczącą polewą, plasterkami kiwi i słodkim mini widelczykiem.
Całość jest odrobinę większa od pięciozłotówki i również jest wisiorem.
Ale oczywiście świetnie posłuży jako brelok.

Do kompletu powstała też mała filiżanka z kawką i mini łyżeczką <3
Do podstawki od tortu oraz filiżanki użyłam masy metalicznej oraz połyskującej z odrobiną brokatu.


13 komentarzy:

  1. Urocze *.* i nie zaszkodzi diecie ;)
    chilicake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądają! Aż ślinka cieknie. Pozazdrościć talentu, ja kilkakrotnie próbowałam, ale desery lepiej wychodzą mi w pieczeniu niż lepieniu z modeliny i przy tym pozostanę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to zdolniacha jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę sama to zrobiłaś? :D cuudne <3
    Mogłabym u ciebie coś zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) mogę zrobić praktycznie wszystko :)

      Usuń
  5. a ja sie dalam oszukac, ze to do zjedzenia :) bosko wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie wyglądają. Mniam mniam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Mnie by się ni udało takich małych ;P Udostępniłyśmy Twojego bloga na naszym ;)
    Obserwujemy ;)
    Pozdrawiamy fore♥erki
    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/ - Zaobserwujesz????

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne wyszły ;) ♥

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń