środa, 3 lipca 2013

Owocowe co nieco i nadchodząca rocznica

Ostatnio uświadomiłam sobie, że w sierpniu będzie pierwsza rocznica mojego bloga =)
Nie mam bladego pojęcia kiedy i jakim cudem ten czas tak szybko zleciał. 
Wydawałoby się, że bloga mam od niedawna...od miesiąca lub dwóch..... a tu już rok !
A do tego zbliża się sumka 100 tysięcy wyświetleń bloga :)

Z tego tytułu mam dla Was, czyli moich gości kilka niespodzianek.
Ale na razie nic nie zdradzę :)
Powiem Wam tylko, że nie mogę się doczekać! <3


Póki co, zostawiam Wam słodkie, budyniowe kruche babeczki z owocami :)



Składniki:
kruche spody
budyń waniliowy
0,5 litra mleka
3 łyżki cukru
2 łyżki miękkiego masła
gęsty sok cytrynowy
kakao
owoce wg upodobań
czekolada lub czekoladowe cukierki





Wykonanie:
Na blacie rozstawia kruche gotowe spody ale można upiec własne, z dowolnego ulubionego kruche ciasta. W garnku gotuję budyń zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Czyli w moim przypadku gotuję pół litra mleka aż zacznie bulgotać i dodaję rozpuszczony w odrobinie zimnego mleka budyń. Dosypuję cukier, mieszam aż całość ładnie zgęstnieje. Po ugotowaniu lekko studzę i mieszam z miękkim masłem (najlepiej zmiksować) aż uzyskam gładką masę. Kruche spody napełniam budyniem. Owoce myję i kroję w drobne kawałki. Ja użyłam czereśni, truskawek, brzoskwini i winogrona. Wierzch babeczek polewam kilkoma kropelkami gęstego soku - ja użyłam cytrynowego. Można posypać odrobiną kakao lub cynamonem. Ja na niektóre babeczki położyłam również czekoladowe chrupeczki i kawałki pokruszonej czekolady.


6 komentarzy:

  1. mniam, wyglądają baaaardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kruche babeczki :) a rocznicy już teraz gratuluję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda kusząco, widać serce i zaangażowanie. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności! ja będę świętować 0,5 roku :D gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń