niedziela, 23 czerwca 2013

Frytki z selera

Frytki <3 kto ich nie lubi ?
Wszystko by było wspaniale, gdyby tylko nie miały tyle kalorii...jeszcze pól biedy kiedy są pieczone, ale zazwyczaj niestety je smażymy.



Ale dziś przedstawiam Wam nieco inne frytki bo z selera :)
Można je oczywiście zrobić w piecu lub we frytownicy - jak kto woli.

Te frytki to nic innego jak pokrojony w paseczki nasz cudowny, polski, świeży seler.
Pod wpływem pieczenia/ smażenie fryty się kurczą więc nie krójmy go zbyt cienko (no chyba, że takie lubicie)

Frytki są pyszne! Mają ciekawy, lekko słodkawy smak. Oczywiście jedliśmy je zwyczajnie z rybką, ze szczyptą soli i ketchupem.
Pyszna odmiana :)





8 komentarzy:

  1. świetny pomysł na zdrowe frytki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Syszałam o takich frytkach, ale jeszcze nie próbowałam :D Mówisz, że pyszne ?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele słyszałam, a jakoś zabrać się nie mogłam.. Ale teraz widzę je u ciebie, wiem już jak je dokładnie przygotować-wyboru innego nie mam :)
    Piękne, jaśniutkie ci wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam frytki z selera <3 Do tąkiej rybki - idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam kiedyś z dyni, ale nie z selera :) ciekawe jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nas osobiście frytki z selera mocno rozczarowały. Być może coś robiliśmy nie tak, więc jeśli masz jakąś uwagę, chętnie posłuchamy: http://www.jakugotujesz.pl/?recipes=frytki-z-selera

    Mieliśmy spore nadzieje związane z tymi frytkami. Rozbudziły je placki selerowe, które okazały się lepsze od ziemniaczanych. I to mówią miłośnicy tych drugich! http://www.jakugotujesz.pl/?recipes=placki-z-selera

    Tak więc u nas w pojedynku seler - ziemniak 1:1 ;-)

    Pozdrawiamy!:)

    OdpowiedzUsuń