środa, 22 maja 2013

Środowy kurier

Wielkim zaskoczeniem dla mnie było otrzymanie nagrody od firmy Jacobs...a właściwie otrzymał ją mój tata.
Nie mogłam ZROZUMIEĆ czemu na paczuszce z napisem "nagroda" nie widnieje moje imię tylko taty?!
O co chodzi? To pomyłka?
Po otworzeniu paczki zobaczyłam wielką, ceramiczną puszkę na kawę. 
Tata przyznał nieśmiało, że faktycznie, wysłał jakiś czas temu na stronce "jakieś" dane i "jakieś" kody bo akurat tą kawę pije nałogowo a wówczas był jakiś konkurs...ale o całej akcji spokojnie sobie zapomniał :)
Brawo! Twoja pierwsza nagroda Tato =)


No i długo wyczekiwana prostownica do włosów z Doradcy Smaku :)






3 komentarze:

  1. ooo kurde! Też chciałabym taką puszkę-kuchnia od razu lepiej wygląda ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie przesyłki ,na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń