niedziela, 3 marca 2013

Konkurs z Zakuskami !

Dziś moi kochani mam dla Was małą niespodziankę.
Kilka dni temu opowiadałam Wam o pysznej współpracy jaką udało mi się nawiązać - KLIK


Dzięki uprzejmości sklepu Zakuski.pl teraz i Wy macie szansę posmakować tych zdrowych przekąsek.
Mam do oddania pudełko z czterema pojemniczkami ze zdrową przekąską.

Więc jeśli jesteście fanami zdrowej żywności a co najważniejsze lubicie smakować i próbować nowych rzeczy to zapraszam do konkursu :)
W konkursie mogą brać również osoby nieposiadające bloga.



Aby wziąć udział w losowaniu należy:
1. polubić Zakuski.pl na Facebooku FB - klik!
2. Zostawić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w konkursie (nie zapomnijcie podać swojego maila)


Nagrodą dla wybranej osoby będzie pudełko Zakusek z najbardziej egzotycznymi mix-ami, orzechami macadamia, piniowymi, jagodami gojii i kilkoma innymi składnikami - niespodziankami.

Konkurs potrwa do końca marca - a 2 kwietnia wylosuję zwycięzcę.


64 komentarze:

  1. OoO świetny konkurs, nigdy nie wiedziałm w sklepach jagód gojii. Bardzo fajne nagrody :)

    Pozdrawiam :D
    oliwia_am@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się :)

    flov @ interia.eu (bez spacji, ofkors ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadłabym chętnie wszystko. Uwielbiam takie przekąski. Są fajnie zapakowane, w sam raz na drugie śniadanie do pracy
    dzastin_1988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja spróbuję szczęścia! :)
    aneecia94@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wow.. musze pomyśleć, bo kuszący;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać :) dwa kliknięcia i bierzesz udział ^^

      Usuń
  6. Polubione! Również wyrażam chęć do wzięcia w konkursie : )

    kach20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. również się zgłaszam :)

    jablonska.dd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. również się zgłaszam :)

    jablonska.dd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm nie jestem szczęśliwa posiadaczką zdrowia, więc dlatego skusze się na te nagrody:)

    kuchniapachnacabzem@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wezmę udział ;)
    daariaa89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :]
    ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja chętnie wezmę udział w konkursie :)
    gotujzcukiereczkiem@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to biorę i ja:)
    zegadlo@shiraz.sm.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Włączam się do zabawy :)
    mmonia164@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja, i ja!
    anna.stepinska85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział :)

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. SMACZNOŚCI! Takie przekąski to ja przekładam nad wszystkie słodkości świata, z ręką na sercu! Zgłaszam więc chęci wzięcia udziału w konkursie! :-)

    msmeok@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie spróbuję :)

    khadas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja, i ja!! chcę wziąć udział w konkursie. tyyyle pyszności do wygrania, więc nie mogę tego przegapić :)
    pozdrawiam!

    olga.smolec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też się zgłaszam

    caries@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się polubione na fb aniazygmunt211a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    e-mail: urszula.adamska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. pozdrawiam
    smacznie, zdrowo i ze szczyptą endorfin

    Magdalena
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. pozdrawiam SMACZNIE, ZDROWO - ZE SZCZYPTĄ ENDORFIN

    Magdalena
    magdamus@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział

    kamiilla@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie zdrowe przekąski, ale jakoś nie potrafię sama zabrać się za ułożenie ich w codziennej diecie... Spróbuję w takim razie swoich szans :)

    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Skuszę się :)
    karoola95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa tych pyszności! Pozdrawiam!

    aldzazira@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zainteresowana; )
    martyna.wolna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział i już lubię na fb ;>

    weronika1234-1998@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kulinarne niespodzianki :)
    Lubię na FB jako Mariola W.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozwoliłam sobie wrzucić info o konkursie na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. na posmakowanie szczęścia w konkursie tym chętkę mam.. :)))
    eldanii.decoupage@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział z wielkim apetytem :)
    Joanna
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. chciałabym wziąć udział :) jeśli mogę :)
    lubie jako : paulina sz
    obserwuję jako nanana.
    e-mail: polaaa@autograf.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo apetyczne rozdanie :) Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Agnieszka D.
    Obserwuję jako: agula
    e-mail: detynkowo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. aaa zgłaszam się, co mi szkodzi :3
    lubię jako : Karolina D.
    obserwuję jako : lolapop10
    e-mail : lolapop10@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się:)

    Profil na FB polubiony, info o konkursie na FB udostępnione :)

    myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. biorę udział :)
    lubię jako Piotr B.
    piotrbialecki@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się :)
    lubię jako Agnieszka K
    mail rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy i trzymam kciuki za smakołyki:)
    Na fb lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością biorę udział i jeszcze większą skosztuje tych smakołyków.
    r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. super- jasne ze sie zgłaszam
    linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie dość że zdrowe, to jeszcze nie dają efektu "tłustych palców" jak w przypadku chipsów- wchodzę w to!

    krzysiek499@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Bogdan : wyrażam chęć wzięcia udziału w konkursie .
    bogdanm@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Pychotka
    biore udział
    edytakuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam sie
    malgips@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem zainteresowana
    weronikakrzyw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam sie
    kamilakrzywanska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. z chęcią wezmę udział tlenek182@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie spróbuję ;)

    xxsylviaxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam takie przysmaki. Zgłaszam się z wielką chęcią.
    sikorka1111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. chętnie wezmę udział w konkursie
    mail:grazynakoziol1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. deklaruje swój udział : krystynas5555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. dzień dobry,strona mi się spodobała więc się dopisuję, pozdrawiam i zapraszam na moją stronę

    Also visit my homepage - reklama

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ciekawa strona, życzę wielu wejść na
    stronę.

    my web blog bezplatny seokatalog

    OdpowiedzUsuń