piątek, 22 lutego 2013

Rozwiązanie konkursu

Dopiero dziś, znalazłam chwilę aby wyłonić osobę która dostanie ode mnie upominek :)
W natłoku różnych zajęć, ćwiczeń i nauki (nauka jest najgorsza) zupełnie zapomniałam o konkursie za co najmocniej przepraszam.
Nie mam też weny jeśli chodzi o gotowanie nad czym trochę ubolewam...mam nadzieję, że na początku marca w końcu odsapnę i uda mi się wrócić do bloga pełną parą :)


Osóbką która otrzyma cały zestaw jest KaŚ =) moja imienniczka
Kasiu proszę o dane do wysyłki na maila elficzna@interia.pl
A co do pasztecików to polecam Ci je gorąco bo są pyszne, jest to przepis mojej mamy i zawsze sie udają :)


6 komentarzy:

  1. Ale śliczne te sztućce:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weny tez mi brak. To przesilenie wiosenne. Nadchodzi!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc, ja też zapomniałam o tym konkursie. :)
    Tym bardziej jestem zaskoczona!
    Dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Dziękuję za fajną zabawę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń