poniedziałek, 4 lutego 2013

Musli Tak Jak Chcesz! Nowa współpraca

Ostatnio dostałam szansę przetestować i zaprezentować Wam musli - Musli Tak Jak Chcesz :)
Firma ta zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości musli. Cała frajda polega na tym, iż wchodzimy na ich stronkę internetową http://musli.takjakchcesz.pl/ i...tworzymy własne musli! Wybieramy to co uwielbiamy w musli najbardziej i komponujemy mieszankę doskonałą :) Nic trudnego (mówię z doświadczenia).





Osobiście bardzo spodobał mi się cały ten pomysł z dobieranym musli. Mam przykre doświadczenia z musli które kupiłam w zwykłym sklepie. Wstrętne słodkie sklejki, z nie wiadomo czego, pokruszone, podstarzałe...z jednego kotła. Dlatego trochę stęskniona za prawdziwymi, smacznym musli rzuciłam się jak dzikus do wybrania własnego Musli  :)

Mamy do przejścia 3 kroki - pierwszy krok to wybór tzn mieszanki podstawowej czyli  bazy do naszego musli, a jest to nic innego jak szereg wszelakich płatków i ziaren.
Drugi krok to wybór dodatków...i w tym momencie ja osobiście straciłam głowę! Duuuuży wybór wszystkiego! Owoce suszone i kandyzowane, orzechy najróżniejsze, nasiona, pestki, czekolady białe i czarne, słodkości typu M&M, żelki czy krówka....o rety! Spędziłam sporo czasu na wybór na co mam ochotę :) Coś wspaniałego! Do tego przy każdym jednym dodatku jest dołączona informacja co ile ma składników odżywczych i kalorii :)



Dziś rano kurier dostarczył do mnie paczkę z przesyłką.

W środku znalazłam dwie duże puszki. W obu znajduje się musli o wadze ok 500g. Obie ładnie obklejone firmowymi naklejkami i informacją o składnikach z tyłu. Puszki są szczelnie zamknięte.Ładnie się prezentują więc myślę, że spokojnie mogą stać na wierzchu w naszej kuchni.






Co ja wybrałam?


W pierwszej puszce:

1) crunchy naturalne
Crunchy naturalne

2) bran flakes
Bran flakes

3) jagody goji
goji

4) ananas kandyzowany
Ananas kandyzowany

5) morwa biała bio
Morwa Biała

6) orzechy pecan
Orzechy pecan

7) kulki ciasteczkowe w czekoladzie 
Kuleczki ciasteczkowe w czekoladzie




W drugiej puszce:
1) płatki orkiszowe bio
Płatki orkiszowe BIO

2) jagody goji
goji

3) papaja kandyzowana
Papaja kandyzowana

4) płatki kokosowe
Płatki kokosowe

5) amarantus z miodem
 Amarantus preparowany z miodem

6) pyłek kwiatowy
pyłek

Oczywiście, że moje dzisiejsze śniadanie polegało na natychmiastowym przetestowaniu tych pyszności.
Jestem bardzo zadowolona! Fajna sprawa!
Dużo zabawy i przyjemności z wyborem musli a potem pozostaje już tylko pałaszowanie.




Jeśli macie ochotę zakupić sobie własnoręcznie skomponowane musli lub chociaż obejrzeć na czym to polega to zapraszam tu: KLIK

9 komentarzy:

  1. genialne, obłędne, suuper!:D też chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią skomponuje swoje pyszne musli ,twoja mieszanka mniam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są pyszne, szczególnie tuba z crunchy!

      Usuń
  3. już wskakuję na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio głośno o tych musli na blogach- fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń