piątek, 8 lutego 2013

Mały konkurs

Moi drodzy, dziś przychodzę do Was z małym konkursem. - a właściwie prawie rozdawajką.
Zostałam ostatnio obdarowana pewnymi cudeńkami w ilości tak wielkiej, że postanowiłam się nimi z Wami podzielić.


Są to śliczne zawieszki, wykonane ręcznie (nie przeze mnie) z gliny (tak przypuszczam) :)
Ja swoje zawiesiłam w kuchni, na firance i w różnych innych miejscach i wyglądają po prostu pięknie.

Od siebie dodaję błękitną bransoletkę, która odzwierciedla moje i zapewne Wasze zamiłowanie do kuchni i do gotowania.


Tak więc aby zdobyć komplecik takowych drobiażdżków należy zgłosić chęć tutaj, pod tym postem w formie komentarza. 

Jako żeby ułatwić mi wybór do kogo mają te cudeńka trafić, napiszcie w komentarzu który przepis z mojego bloga byście chętnie wypróbowały :) lub który po prostu podoba Wam się najbardziej.

Nie zapomnijcie zostawić swojego adresu email.
Zatem do wygrania jest owa bransoletka i 7 zawieszek zaprezentowanych wyżej i poniżej :)
Konkurs trwa od dziś 08.02 2013 do 17.02 2013 :)
Miłej zabawy!



15 komentarzy:

  1. Ja bym z chęcią wypróbowała placek po węgiersku. Wspaniale się prezentuje i przepis wydaje się super. Mojemu mężusiowi bym takowym plackiem dogodziła i by pewnie zachwalał :))
    Ps. Bardzo fajny pomysł na konkurs.
    Ho ho jestem pierwsza jak na razie :)
    kabaciatka.onet.pl@onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie przemawiają puszyste paszteciki - to tego stopnia, że patrząc na zdjęcia już czuję ich smak. :)
    Ale to nie wszytsko - moja wyobraźnia jest tak nieograniczona, że widzę już nawet te mocno czekoladowe muffiny obok mojej porannej kawy. :)
    Bez względu na wyniki konkursu przynajmniej jeden z przepisów zostanie przeze mnie wypróbowany. :)
    Pozdrawiam! :)
    artystyczna.galeria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tesknie za słońcem dlatego ten przepis tak łądnie się do mnie uśmiecha :)) http://elficzna.blogspot.com/2012/08/cos-sodkiego.html

    wspomina promyki letniego słoneczka :)
    Dlatego teraz taki deser chętnie bym zrobiła...
    jednak nie ma to jak truskawki w sezonie ... :)
    poczekajmy jeszcze troszkę do świeżych polskich truskawek :)

    pozdrawiam Madzialandryna4

    magdalena.choroba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje babeczki, muffinki i wszystkie słodkości - ale najchętniej przygotowałabym dżem pomarańczowy :) Widziałam, że robiłaś taki i jestem w nim po prostu zakochana - czuję, że smakuje rewelacyjnie ;)
    gotujzcukiereczkiem@gmail.com

    A te ozdoby są cudowne, ta zawieszka z łyżeczką i widelczykiem - po prostu rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę przyciągnął przepis na Krokiety w Papirusie. Bardzo zaciekawił mnie ten Papirus i muszę go, jak najszybciej spróbować. Krokiety prezentują się bardzo smakowicie.

    cosmetics.reccomending@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Serowa krucha pszczółka - nie wypróbowałam, ale i wykorzystuję - ciasteczka na bazie tego przepisu po prostu robią furorę! A gadżetami z przyjemnością zaopiekowałabym się :)
    wazas@poczta.fm



    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoim blogu jest dużo interesujących przepisów.Parę już miałam okazję wypróbować,między innymi kruche ciasteczka z makiem,które znikły zanim zdążyłam wszystkie upiec.Albo ciasteczka mocno orzechowe,które upiekłam rano a jak wróciłam z zakupów już ich nie było.W najbliższym czasie chciałabym wypróbować gulasz zapiekany w papryce.Interesujący przepis,przepiękny sposób podania.Rewelacja.Mam go zamiar podać na spotkaniu rodzinnym.Jestem pewna,że goście będą mieć zdziwione miny.Czasami inspiruję się Twoimi przepisami,jak nie mam pomysłu na obiad,a bolg odwiedzam codziennie i z niecierpliwością czekam na nowy przepis który mnie zainteresuje.
    Pozdrawiam:) daria443@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze moje spotkanie z Twoim blogiem stało za sprawą "bułeczek drożdżowych bardzo nadzianych" :) to one minie uwiodły i tak zaczęłam obserwować Twoje poczynania :) teraz jednak najbardziej zachwyca mnie Twoja "Zupa Tajska z avokado w grejpfrucie" pyszności :) pozdrawiam

    lucja.serafin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam muffinki i bardzo ciekawią mnie te z marchewką:) Niebawem będę gotować już dla męża więc muszę szlifować zdolności kulinarne:) Wiadomo - przez żołądek do serca;)
    pozdrawiam M.
    faajnykosmetyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. meil.koteccek19@wp.pl mnie zaciekawila Sałatka z szynką parmeńską i parmezanem ( bardzo lubie te szynkę bo ma wyrafinowany, słodki, intensywny smak i niską zawartość kalorii,najdroższa szynka świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wybieram sałatki! Mogłabym je jeść codziennie po 5 razy ;) Zaciekawiła mnie prosta sałatka z szynką parmeńską i parmezanem, apetycznie podana :) Oj zjadłabym, zjadła :)

    aanetaak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zapisuję :-)
    Uwielbiam ryby, zwróciłam uwagę na łososia w sosie śmietanowym z kluseczkami ze szpinakiem. Szpinak tez uwielbiamy :-) Połączenie łososia i szpinaku wchłaniam cała sobą ale samodzielnie jeszcze tego nierobiłam - na pewno spróbuję!

    Pozdrawiam,
    mamaniusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam wszystkie Twoje wypieki! Z wielką radością i burczeniem w brzuchu oglądam piękne, malutkie muffinki z różnorodnym nadzieniem oraz dekoracjami, pyszne zawijane bułeczki oraz inne ciasta.
    Moje serce skradły muffinki marchewkowe -> http://elficzna.blogspot.com/2012/09/marchewkowe-muffiny.html. Wręcz uwielbiam wypieki w użyciem marchewki, a ta piękna dekoracja oczarowała mnie, szczególnie ten motylek.
    Na widok tych ślimaczków -> http://elficzna.blogspot.com/2013/02/slimaczki-z-miodem-i-orzechami.html dostałam niekontrolowanego ślinotoku. Orzechy i miód to połączenie idealne, a ślimaczki są proste do wykonania i szybkie więc można je robić codziennie na nowo. :)
    Następny cudowny wypiek, który bardzo kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia -> http://elficzna.blogspot.com/2012/11/drozdzowy-zawijaniec-mocno-cynamonowy.html może to przez dodatek cynamonu, miodu, orzechów i powideł? Nie wiem, ale ciasto jest przepyszne i już wypróbowane. Przepis bardzo szczegółowy i nie można go zepsuć.:)
    Renata D. - sheyla888@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się wszystkie przepisy, ale w tym momencie najbardziej zjadłabym wegetariańskie klopsiki :) Wyglądają obłędnie!!!!!

    Pozdrawiam
    marikac1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ehhh zastanawiam sie nad 2 przepisami
    wegetariańskie klopsiki lub Wysepka mięsna z warzywkami
    ale jako ze mam te niteczki chilli i drugi przepis jest mięsny(a ja mięsożerna jestem :)
    wybieram Wysepke mięsną z warzywkami
    dlaczego?
    mięsko,pieczarki ,ser i te niteczki---wyglada cudnie,napewno pieknie pachnie i cudnie smakuje.

    pozdrawiam
    oluska86@interia.pl

    ps.bransoletka jest cuuuudna

    OdpowiedzUsuń