środa, 6 lutego 2013

Długo wyczekiwana nagroda!

W końcu dotarła do mnie moja długo wyczekiwana nagroda za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie kulinarnym "Pomysł Na Papirus...z kreatywnej strony". 
Chciałabym serdecznie podziękować organizatorom za tak cenną (bo około 3000 zł) i świetną nagrodę.

Udało mi się wygrać 6-cio częściowy zestaw garnków marki Fissler które są na prawdę niesamowite!

Solidne i piękne zarazem. Marzenie każdego kto uwielbia gotować :)









Oczywiście dodatkowo w paczce był zestaw produktów od Winiary :)
Znalazłam w nim kilka nowych produktów, których jeszcze nie próbowałam więc super :)
 

6 komentarzy:

  1. Elfi, gratuluję! Wspaniała nagroda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Normalnie nie pogadasz- garnki pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękna nagroda, aby Ci służyła w tworzeniu nowych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Te garnki są tak solidne, że wystarczą Ci pewnie na wiele lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super nagroda, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, ale Ci zazdroszczę ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń