poniedziałek, 11 lutego 2013

Dorsz w płatkach owsianych

Świeży (!) dorsz usmażony w płatkach owsianych.
Delikatny i pyszny.


Składniki:
4 filety dorsza

musztarda
płatki owsiane Sante
sól
olej do smażeni

Wykonanie:
Filety porządnie oczyszczam. Ja każdego fileta przekroiłam na pół aby było łatwiej obtaczać i smażyć ale można pozostawić go w całości. Tak więc każdy kawałek lekko solę. Następnie smaruję z każdej strony musztardą - nie za gruba ale dokładnie. 
Na koniec obtaczam rybę w płatkach owsianych i smażę na rozgrzanym oleju. 
Smażę kilka minut z obu stron na rumiano aż płatki się zezłocą a ryba przysmaży. 
Rybkę podaje z frytkami i tym razem z podsmażanym pieczarkami :)




Jakiś czas temu firma Sante zorganizowała dla swoich klientów loterię :) Nagrody są bardzo atrakcyjne bo jest to między innymi wycieczka i karty upominkowe!
Kupując produkty firmy Sante zwróćcie uwagę czy na opakowaniu na pewno widnieje żółta naklejka - bo to na niej możecie znaleźć kod który bierze udział w losowaniu.
(zachowajcie również paragon)

Ja podjęłam się zadania i wezmę czynny udział w tej akcji.
 Współpracując z firmą Sante będę dla Was przygotowywać pyszne propozycje, wykorzystując właśnie produkty od Sante, które biorą udział w loterii :)

Wszelkie dodatkowe informacje możecie znaleźć na stronie firmy Sante - http://www.sante.pl/
A produkty oprócz zwykłego sklepu możecie również kupić w sklepie internetowym - http://www.sklep.sante.pl/



2 komentarze:

  1. Najlepszy! Uwielbiam dorsza. Z płatkami owsianymi i musztardą jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ryby!
    a świeże nie mrożone filety to już bomba!;)

    OdpowiedzUsuń