niedziela, 27 stycznia 2013

Tymbark Owoce Świata w butelce !

A oto co ostatnio zagościło w mojej kuchni =)
Trzy napoje Tymbark Owoce Świata, które dotychczas były dostępne tylko w kartonach 1 l a teraz można teraz kupić także w szklanych butelkach o pojemności 250 ml.
Uwagę przyciąga unikalna etykieta „no label look”, nowość w kategorii soków, nektarów i napojów. W butelkach oferowane są warianty: kaktusowy, żurawinowy oraz dwie nowości: mango i liczi.
Ja spróbowałam Kaktusowego, Mango i Liczi.

Przyznaję że ciekawa odmiana dla Tymbarka. Fajna szklana butelka z metalową pstrykającą nakrętką -  aczkolwiek nieco przypomina mi butelkę od Frugo. Cała butelka jest trochę jak słoik i szczerze mówiąc ciężko się z niej pije (nigdy nie lubiłam tych szerokich dziobków).

Jak dla mnie to te soki są stanowczo za słodkie ale to już kwestia gustu. Ale muszę powiedzieć, że np za Tymbarka o smaku arbuza dałabym się pokroić!
Nie pogardzę też smakiem jabłkowym z miętą.....mmm!  <3
Ale akurat te soki są na praaaawdę słodkie.
Mimo iż są bardzo słodkie to generalnie są smaczne i mocno owocowe. 
Mój faworyt to Liczi ale może dlatego że kocham ten owoc :)

Cena około 2zł za 250ml





6 komentarzy:

  1. o, nie widziałam takich w sklepie :D
    jabłko-mięta to klasyk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czyzby starali sie dorównać Frugo? wyglądem mocno przypominają napoje frugo.....

    OdpowiedzUsuń
  3. tymbraka zawsze lubiłam.. ;) także tego w kartonie. Mój faworyt to kaktus.. i z tej małej buteleczki równiez go chętnie popijam. Musze tez spróbować mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie jak nie widziałam napisu to od razu pomyślałam że to frugo;p

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je w sklepie u siebie i początkowo właśnie myślałam, że to frugo:P

    OdpowiedzUsuń