sobota, 5 stycznia 2013

Słów kilka

Przede wszystkim przepraszam za taką długą nieobecność :)
Spowodowane to jest moim wyjazdem w góry gdzie witaliśmy Nowy Rok :)
Zasiedziałam się tu trochę i dopiero za kilka dni wyruszam do domu.

Jak tylko mam chwilkę to zaglądam tu i tam...podpatrując co tam ciekawego piszecie i pichcicie oczywiście:)

Sama mam bardzo dużo do nadrobienia bo i zdjęć i przepisów się nazbierało sporo:)

W między czasie w tym tygodniu zostałam Blogerem Tygodnia na stronce Gotujmy.pl z czego jestem bardzo zadowolona i dumna bo ta stronka to praktycznie moje początki pasji gotowania i fotografowania tego co ugotuję.

Więc jeśli jest ktoś zainteresowany aby poznać mnie ciut bliżej to serdecznie zapraszam i odsyłam do tego wywiadu =)

Na koniec pochwalę się również prezentem jaki zrobiliśmy sobie wraz z moim chłopakiem na święta:


8 komentarzy: