czwartek, 17 stycznia 2013

Sałatka z paluszków krabowych

Lekka sałatka z paluszków krabowych.
Samych paluszków krabowych jakoś nie trawię...ale w sałatce jak najbardziej :)


Składniki:
paluszki krabowe ok 300g
2 szklanki ugotowanego makaronu ryżowego
4 ogórki konserwowe
garść świeżej posiekanej zielonej pietruszki
3-4 łyżki kukurydzy
sól
pieprz
2-3 łyżki majonezu

Wykonanie:
Makaron ryżowy gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu do miękkości - odcedzamy i studzimy. W tym czasie ogórka kroję w kosteczkę i wrzucam do miski wraz z kukurydzą. Paluszki krabowe również kroję w kostkę i dodaję do ogórków. Pietruszkę opłukuję w zimnej wodzie i siekam drobno - dodaję do reszty. Do całości dodaje makaron i mieszam. 
Dodaję również majonez i doprawiam do smaku solą i pieprzem. 
Wstawiam do lodówki na kilka godzin. 
Sałatkę podaję z bagietką najlepiej podpieczoną.

9 komentarzy:

  1. Trochę się naczytałam o tych paluszkach, nie miałam jednak okazji ich spróbować, bowiem wszystko co należy do owoców morza średnio mnie przekonuje :D Ale być może tak jak Ty zasmakowałoby mi, bo bardzo lubię makaron ryżowy i ogórki, gorzej z majonezem bo nie jem go od dzieciństwa z powodu okropnego smaku, który mi nie podchodzi, ale myślę, że można go czymś zastąpić. Ah! I gratuluję wcześniejszej wygranej, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi smacznie :) ja robię troszkę inną :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam paluszki krabowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ja tu widzę koperek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację absolutnie..to jest koperek a nie pietruszka :)

      Usuń
  5. Zawsze zerkam na te paluszki w sklepie, ale nie odważyłam się kupić... Przekonałaś mnie :) Muszę dopisać paluszki krabowe do listy zakupów. Ciekawa jestem jak smakują. Jeśli podobnie jak kalmary, to już je uwielbiam :) Od patrzenia na zdjęcia aż nabrałam ochoty na sałatkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. salatka z paluszkow krabowych, to pychotka, ja zawsze paluszki podpiekam przed dodaniem /brak zaufania?/ i dodaje oczywiscie zimne, w mojej kuchni sa przynajmniej dwa razy w m-cu,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przepis wspaniały! robię regularnie tą sałatkę odkąd ją spróbowałam. :) smakuje wszystkim najbliższym! zrobiłam tylko jedną zmianę. zamiast makaronu ryżowego daję makaron świderki. :)
    sałatka smaczna, lekka i prosta! :D

    OdpowiedzUsuń