środa, 30 stycznia 2013

Kotleciki z mięsa i warzyw

Pyszne, puszyste kotleciki z piersi z kurczaka - miękkie, delikatne....i proste :)
A na dodatek można ja zrobić z tego, co się lubi najbardziej albo z tego co akurat mamy na stanie.



Lista zakupów:
piersi z kurczaka - x2
papryka czerwona
świeża zielona pietruszka
jajko
łyżka majonezu
łyżka mąki


Wykonanie błyskawiczne!
W miseczce mieszam majonez, mąkę i jajko.
Kroję paprykę w drobną kostkę.
Piersi z kurczaka również - w małą kostkę
Pietruszkę siekamy.
Wszystko wrzucam do miski z wymieszaną mąką, jajem i majonezem.
Wszystko razem mieszam tworząc taką masę - dość gęstawą - i właśnie tak przygotowaną masę smażę w formie kotlecików na rozgrzanym oleju.
Smażę z obu stron kilka chwil i gotowe !


9 komentarzy:

  1. pysznie - warzywka i mięso w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, i można tam dorzucić co się lubi :)

      Usuń
  2. pyszna wariacja na temat kotlecików! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś robiłam kotleciki z kurczaka, ale z ręką na sercu przyznam, że się nie udały. Dlatego boję sie ponownego eksperymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię podobne, tylko z peczarkami i kukurydzą. Zamiast mąki pszennej polecam mąkę ziemniaczaną- będą bardziej chrupiące :) Natomiast ja następnym razem robię z papryką- ot co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąka ziemniaczana? hmm ;p muszę sprobować

      Usuń
  5. Smacznie wyglądają;) pamiętam że moja mama robiła kiedys podobne tylko że dodawała jeszcze pieczarki i ser żółty i były pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń