środa, 19 grudnia 2012

Środa - czyli dzień w kuchni i nagrody :)

Dziś z powodu nieco wolniejszego dnia udało mi się nadrobić trochę zaległości w kuchni. Ale o tym nieco później i zdradzę tylko, że oprócz obiadu (obiad być musi) to piekłam, piekłam i piekłam... :)

A oprócz tego otrzymałam dziś paczuszkę z nagrodą od PoczątkującejPaniDomu co oczywiście ucieszyło mnie bardzo :) Na marginesie muszę dodać, że listonosz wyglądał coś nietęgo (przypuszczam, że z przepracowania) był mało rozmowny i wręcz zirytowany :D no ale cóż...taka praca listonosza. Chyba przygotuję dla niego jakiś upominek w postaci słodkości bo jednak trochę się w tym roku do nas nachodził.

Ale wracając do nagród <3
Cudna książka o potrawach jednogarnkowych czyli idealna dla mnie :) słodkości i piękna kartka z życzeniami.
Serdecznie dziękuję !




5 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Podzielisz się z nami jakimiś przepisami z ksiażki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! :D żal by było zatrzymać te przepisy tylko dla siebie ;p

      Usuń
  2. no, no kolejna wymówka, żeby więcej gotować! :D Super ta paczuszka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana, wreszcie Twojego bloga znalazłam :) Gratuluję prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że paczka zdążyła przed Świętami :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń