środa, 5 grudnia 2012

Dziękuję za sweterek :)

W końcu przyszedł do mnie mój ukochany, upragniony sweterek na kubek!
Dzięki uprzejmości Madzi (a właściwie jej mamy). 
Dziękuję Wam kobietki bardzo serdecznie =)
Jest rewelacyjny ! Piękny i idealnie leży na moim ulubionym kubku.
Zazdroszczę ludziom którzy mają taki talent i potrafią robić takie cudeńka na szydełku lub/i na drutach.

Niestety wracając do spraw ogólnych brak czasu nie pozwala mi na większe gotowanie co bardzo mi się nie podoba.
Ale w najbliższy weekend mam zamiar upiec pierniki, ciasteczka makowe i jeszcze na pewno coś :)
Wykorzystam moje nowe foremki, lukry, posypki itp.
Szukam fajnych przepisów / pomysłów.
Wyżyje się kulinarnie na maksa.




7 komentarzy:

  1. cudny ten ocieplacz ;) Fajnie, że udało Ci się taki otrzymać :D Sama mam chętkę na takie ręcznie robione śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może i ja poproszę babcię to mi takowy zrobi, hmm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się nazywa gorący kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek doszedł, jak się cieszę! :))
    nie ma za co, naprawdę! my dziękujemy za piękną zakładkę, jest GENIALNA! Wymarzony ludzik <3
    a do tego zawieszka, miła niespodzianka! :))

    OdpowiedzUsuń