poniedziałek, 5 listopada 2012

Małe zakupy :)

Ostatnio widziałam na blogu http://mish-mash-mission.blogspot.com/ cudne foremki za dosłownie grosze :)
Oczywiście jako zakupoholik i miłośnik fajnych rzeczy do kuchni (i do wszystkiego właściwie) zapragnęłam takie mieć. Opowiedziałam jeszcze mamie o tych cudeńkach a sama zaplanowałam zakup i wyprawę do Careefoura w tygodniu jako, że cały weekend spędzałam na uczelni.
Ale w niedzielę po powrocie ze szkoły czekała już na mnie niespodzianka :)


Foremki do pieczenia w kształcie misiów i bałwanków <3
Oczywiście już nie mogę się doczekać kiedy ich użyję, jak tylko czas pozwoli natychmiast wytworzę jakieś "słitaśne" Misie :)
Bałwanki zapewne będę molestować w grudniu, bliżej świąt.
Jedna foremka kosztowała 5,99zł
Podobno była jeszcze duża forma - w kształcie głowy Mikołaja za 2,99zł ale niestety ja już się nie załapałam.





9 komentarzy:

  1. Super! Chyba też muszę się wybrać do sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! ;)
    idealne na święta i nie tylko ;)
    to czekam na jakieś misiowe babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeeeeeeeeeeeeejku! jakie one cudowne;)
    te misiaczki jeszcze jak się ładnie polukruje to będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, widzę , że przekonałam Cię do zakupu tych foremek hehe ;) super! :)))

    OdpowiedzUsuń