środa, 28 listopada 2012

Mega Krzem - start

Udało mi się otrzymać MegaKrzem - suplement diety do testowania z bloga DarmowePróbki :)
za co serdecznie dziękuję, bo z przyjemnością przetestuje ten produkt.
Dziś zaczynam dwu miesięczną kurację ponieważ tyle właśnie tabletek otrzymałam.
Jestem ciekawa jakie będą rezultaty.
Suplement jest na "Piękne i lśniące włosy oraz na mocne paznokcie"


"Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości naturalnego krzemu, już jedna kapsułka dziennie suplementu diety MEGA KRZEM z metioniną pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.

Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.

MEGA KRZEM z metioniną suplement diety
- najwyższa zawartość naturalnego krzemu
- unikalny, bogaty skład, aż 19 składników aktywnych
- w tym miedź niezbędna do prawidłowej pigmentacji włosa
- 60 tabletek na 2 miesiące kuracji

- tylko 1 tabletka dziennie

Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów,
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci,
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci.

Sposób stosowania: 
1 tabletka dziennie po posiłku. 
Skład: wyciąg z pędów bambusa, wyciąg ze skrzypu polnego, metionina, 16 witamin i minerałów, 
w tym miedź.
Opakowanie: 60 tabletek powlekanych"



1 komentarz:

  1. ja jestem mało systematyczna w przyjmowaniu suplementów.

    PS. Pozdrawiam i zapraszam do konkursu na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń