czwartek, 29 listopada 2012

Gingerman - Piernikowy Ludek na prezent

Kolejna porcja mojego rękodzieła - Ludek Piernikowy.
Tak trochę Świątecznie :) Zrobiłam całkiem sporą gromadkę - część Gingermanów ma już swoich właścicieli a część wciąż czeka :)
Kilka na pewno trafi na prezent dla moich najbliższych - a jeden nawet trafi do Magdy :) a właściwie już jest w drodze.

Ludki są zakładką do książki lub czasami brelokiem / zawieszką :)

Jeżeli nie macie jeszcze prezentów na zbliżającego się Mikołaja a macie ochotę nabyć takiego Gingermana to zapraszam na moje aukcje na allegro gdzie są dostępne.
Można też do mnie pisać na maila :)


Która najładniejsza?

Może eleganckie piórko?
Zakładka - Piórko z Ludkiem
To nabycia tu:

Gingerman - brelok
Do nabycia tu:

Zakładka - w kwiaty z Ludkiem
To nabycia tu:



A może zupełnie gładka, połyskująca i idealna w swej prostocie?
Zakładka - gładka z Ludkiem
To nabycia tu:





9 komentarzy:

  1. Kochana, ale to jest śliczne :O Ja dostaję świra na punkcie tego typu drobiazgów, a ten piernikowy ludzik jest po prostu genialny :) Jakie robisz jeszcze zakładki w innych wersjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja pozwolę sobie odpowiedź za Kasię- chyba wszystkie wersje są możliwe :)
      Poprosiłam Kasię o zakładkę do książek z jednym z ptaków "Angry Birds" dla chrześniaka i wyszło pięknie! :)

      Usuń
    2. Tak jak powiedziała Andzia praktycznie wszystkie wersje są możliwe (w miarę moich możliwości oczywiście :D )

      Usuń
  2. Piękne :) I szczerze podziwiam, że potrafisz coś takiego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zastanowię się, czy by nie złożyć u Ciebie zamówienia za jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widziałam ludka na żywo i jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciu, zachecam do zakupu:) Pozdrawiam Kasiu- english M:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności ;)) też takiego chcę!

    OdpowiedzUsuń