niedziela, 7 października 2012

Zakupy !

Niedziela zaczęła sie u mnie...zakupami!
Odwiedziłam moją ulubioną galerię i oczywiście zakupiłam co nie co.
Najbardziej podobały mi się książki w Empiku w kształcie pizzy, tart czy ciastek. Były różnej wielkości i o różnej tematyce a każda miała w środku przepisy kulinarne. Promocja była 2 w cenie jednej a średniej wielkości książka kosztowała 29zł. Mi najbardziej spodobała się książka o ciastkach ale w ostateczności nie kupiłam żadnej i trochę żałuję.
Za to kupiłam dwie formy silikonowe - jedne małe do pieczenia Brownies (przynajmniej tak było napisane na opakowaniu) ale zamierzam użyć ich do wszelkich innych wypieków również - po prostu spodobał mi się malutki rozmiar :) 
Natomiast drugie foremki są w kształcie muszelek...do wypieków Magdalenek :)
Muszelki kosztowały 15 zł - przecenione z 30zł także fajna promocja.






8 komentarzy:

  1. udane, również będę musiał kupić foremki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowe! Też lubię silikonowe foremki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sylikonowe foremki, praktyczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra ;) sama dziś kupiłam silikonowe foremki do Muffinek i nową formę do tart ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sylikonowe foremki są najlepsze ;) udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam foremek do magdalenek, będę musiała sobie w końcu zakupić :)
    A silikonowe foremki są super :)

    OdpowiedzUsuń