poniedziałek, 1 października 2012

Wyniku konursu!

A oto wyniki rozdania !
Nagrody jakie można było zdobyć można obejrzeć tu: konkurs
Do wyłonienia zwycięzcy użyłam programu losującego
Oczywiście sprawdziłam, czy zostały spełnione warunki zabawy :)
Tak jak zapowiedziałam oddam oby dwa zestawy :)
Tak więc wylosowałam dwie osoby.
Oto lista osób które zgłosiły chęć otrzymania zestawu :)
  1. Helka
  2. aleglodomorek
  3. vinka
  4. whiness
  5. Aneta Wojciechowska
  6. Paula Rogóż
  7. teenager ;)
  8. http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ (1kw)
  9. Elexis
  10. Andźka
  11. Revenge
  12. Olka Górczyńska
  13. faajny kosmetyk
  14. Everyone Loves Rainbow
  15. Izzy
  16. Emcia Pichci!
  17. monique.art
  18. Dietetycznie. Moja rzeczywistość
  19. Patrycja
  20. Jola
  21. Cooki
  22. bobik
  23. KosmetykoManiaczki
  24. wulkan_energii
  25. Katja
  26. Gosiaczek
  27. MAGDA
  28. czarnulkaa
  29. MartynCia ^^
  30. hanka-blog-handmade
  31. Dzieciata
  32. Dzikowiec
  33. Ma_niusia
  34. czaki
  35. Sylwia_85
Użyłam programu losującego
Pierwszym wylosowanym numerkiem był nr 2 czyli Aleglodomorek :)
Do Ciebie wędruje zestaw z ciastkiem wg życzenia.


Drugi numerek to numer 29 czyli MartynCia^^
Do Ciebie przytupta zestaw z Robotem :)


Gratulacje!

Obie osoby proszę o adres do wysyłki na maila:
elficzna@interia.pl
Jeśli osoby nie zgłoszą się do tygodnia, wówczas wybiorę kolejną osobę.



10 komentarzy:

  1. nie mam ostatnio szczęścia do konkursów :( ale nie poddaję się, a zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łiiii! Jestem super przeszczęśliwa! :) dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i zapraszam na konkurs u siebie
    http://megishow.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Jutro mam urodziny to akurat idealny prezent :*:) Zaraz piszę maila :)!

    OdpowiedzUsuń