sobota, 20 października 2012

Sałatka z szynką parmeńską i parmezanem

Sobota <3 
Moja sobota pachnie pieczonym ciastem dyniowym i muffinami marchewkowymi...ale o tym później :)
W końcu zabrałam się za maltretowanie dyni :) bo w tym roku jakoś nie mogłam się za nią zabrać a szkoda bo u mnie wszyscy dynie uwielbiają i wszelakie pyszności z niej zrobione.
Tak więc sezon dyniowy otwarty.
Część dużej dyni już jest upieczona w pachnącym cieście które czeka na przełożenie kremem.
Część jest zmiksowana i poporcjowana do zamrożenia aby zawsze była pod ręką :)
Kawałek dyni zostawiłam w lodówce i będzie zjedzona w najbliższym czasie w postaci placuszków, pure czy innych pyszności.

A póki co przepis na sałatkę z parmezanem i pyszną szynka parmeńską.


Składniki:
ok 8 liści sałaty
4 garście rukoli
2 pomidory
papryka czerwona
ser parmezan
szynka parmeńska
przyprawa mieszanka suszonego szczypiorku i pomidorów firmy Skworcu
niteczki chili firmy Skworcu

oliwa z oliwek






2 komentarze:

  1. Rewelacyjna sałatka,idealna przekąska:)zapraszam do siebie na białe kiełbaski nadziewane.

    OdpowiedzUsuń