środa, 17 października 2012

Owsianka z chałwą

Ale dziś rozpusta - owsianka z chałwą, nuttelą i otrębami granulowanymi!
Coś pysznego!
Chałwy samej w sobie jeść nie lubię, ponieważ jest za słodka.
Ale uwielbiam dodawać ją do ciast i ciastek lub innych deserów.
Zakochałam się też w lodach z McD - z truskawkową polewą i chałwą!
Moja chałwa przywędrowała prosto z Turcji <3



Składniki:
szklanka mleka 0,5%
łyżka płatków owsianych
łyżka płatków jęczmiennych
łyżeczka siemienia lnianego
łyżeczka zarodków
łyżeczka miodu
łyżeczka nutelli
łyżeczka chałwy
łyżka otrąb granulowanych






12 komentarzy:

  1. w McDonaldzie dają lody z chałwą???! chyba dawno nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dają dają! te Mcflurry - chyba tak się nazywają. Są opcje np z M&& i KitKatem, i od niedawna są z chałwa. I oczywiście polewa do wyboru.

      Usuń
  2. tak widziałam w Macu lody z chałwą, ale wygrała moja silna wola;p
    super to śniadanie, musiało być pyszne!
    wszystko to co lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tureckie chałwy są najlepsze! Ja też mam jedną puszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności wszystko co z chałwą musi być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka pyszna ta rozpusta, mniam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pysznie wygląda ta miseczka! mmm z chałwą *.* porywam całość!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie śniadanko... nawet jesienny, deszczowy dzień rozweseli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna propozycja na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi smaka narobiłaś! Uwielbiam chałwę... Wygląda pysznie ta Twoja owsianka:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń