piątek, 19 października 2012

Owsianka z ananasem

Piątek! kolejny piękny dzień - aż wierzyć się nie chce jak pogoda nas rozpieszcza.
Zastanawiam się co upiec na jutrzejsze urodziny mamy. Z moimi zdolnościami tort nie wyjdzie mi na 100%. Może jakiś placuszek z owocami? A może grupka specjalnych muffinów z pysznym kremem?
W końcu świeczki można wsadzić we wszystko... :) a liczą się dobre chęci.
Na prezent zakupiłam jej specjalną, miękką podstawkę pod książkę do czytania w łóżku w ładnym oliwkowym kolorze - a niech ma!

A piątkowe śniadanie to owsianka z ananasem, pestkami dyni i oczywiście z masłem orzechowym i kawa bananowa.


szklanka mleka 0,5%
2 łyżki płatków owsianych górskich
łyżka płatków jęczmiennych
łykża siemienia lnianego
łyżeczka otrąb
łyżeczka zarodków pszennych
łyżeczka miodu
łyżeczka pestek dyni
łyżeczka masła orzechowego
plaster ananasa





6 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zdrowe i pyszne śniadanie :) Owsianka z masłem i pestkami daje kopa na resztę dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno ananasa nie jadłam!:) pyszna owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra owsianka na śniadanko to super sprawa ;)

    a na urodziny upiecz cokolwiek.. ja też nie jestem dobra w wypiekach, ale czasem mi się udają ;). Ważne, ze zrobisz to od serduszka i nawet jak tort/babeczka/placek nie będzie idealna jak z cukierni, to liczą się checi, które mama z pewnością doceni;).

    OdpowiedzUsuń
  4. liczą się chęci! Chcesz upiec tort? to go piecz, twoja mama na pewno będzie zachwycona pomysłem, twoją wolą, a nie tym, czy tort wygląda jak narysowany, czy nie :)

    OdpowiedzUsuń