środa, 3 października 2012

Moja paczka od Winiary i coś na ząb

Dziś odebrałam w końcu swoją paczuszkę z Paczkomatu od Winiary, za oddane głosy na przepisy na FaceBooku :)
Teraz czekam jeszcze na wyniki kolejnego konkursu Winiary :)
Mam nadzieję że uda mi się "wbić" w pierwszą setkę kandydatów i otrzymam nagrodę gwarantowaną.
Są też inne nagrody pieniężne i rzeczowe więc jak macie ochotę to wskakujcie tu:



A tu coś dla "chrupaczy" takich jak ja =)
Surówka z marchwi ze słonecznikiem jako dodatek do obiadku :)

Składniki:
3 marchwie
2 łyżki słonecznika
sól
pieprz
łyżka majonezu
łyżka śmietany
łyżeczka chrzanu


5 komentarzy:

  1. Ja też taką otrzymałam, same smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och też taką mam :D właśnie odebrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja na swoją dalej czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam to samo, tylko zamiast salsy, sos włoski ;)

    OdpowiedzUsuń