środa, 31 października 2012

Klopsiki z dynią + paczuszka z nagrodą !

U mnie sezon dyniowy nada trwa :) pakuję ją wszędzie gdzie sie da i przyznaję, że nie ma potrawy gdzie ona by nie pasowała. Zarówno na słodko jak i na wytrwano.
Ale moje ulubione dania z nią to stanowczo na słodko..:) 
Aczkolwiek dziś podam przepis na klopsiki mielone z dynią, serem i innymi warzywami. 
Klopsy wyszły bardzo pulchne, soczyste z rozpływającym się serem...
(nie pamiętam już kiedy jadłam zwykłe mielone)

Ale zanim podam przepis to pochwalę się moją nagrodą w konkursie u NiebieskoSzarej a moje wypociny możecie sobie poczytać tu Wyniki konkursu.
Tak więc jestem zadowolona niezmiernie i serdecznie dziękuję za nagrodę :)
Rzeczy są bardzo piękne a kubeczek do jogurtu na wynos to wymarzony prezent dla mnie! 
Pierwsze wykorzystanie będzie w sobotę bo na cały dzień jadę do szkoły :)

Oprócz kubeczka dostałam również kolczyki, dwie ramki i super notesik w tym samym kolorze :)
Notes się bardzo ciekawie otwiera bo rozsuwa.




Piękne kolczyki, na prawdę ślicznie i starannie wykonane, a do tego ślicznie zapakowane w mały prezencik ! <3
(ja już dziś czuję się jak w święta - tyle prezentów)



A teraz moje klopsiki :)



Składniki:
400g mięsa mielonego
papryka czerwona
1 szklanka startej dyni
ok 1 szklanka startego sera żółtego
3 łyżki posiekanej pietruszki
jajko
sól
pieprz pomarańczowy
bułka tarta ok 0,5 szklanki
3 łyżki mleka
olej


Wykonanie:

Dynie obieram i ścieram na tarce na grubych oczkach. Paprykę myję, usuwam pesteczki i kroję w drobną kostkę. Ser ścieram na tarce na grubych oczkach. Bułkę tartą ok (1/3 szklanki) zalewam kilkoma łyżkami mleka i mieszam. Pietruszkę zielone siekam. Mięso mielone mieszam z wszystkimi warzywami, solę i pieprzę do smaku. Dodaję również ser, surowe jajko i bułkę tartą. Całość mieszam. Ręką formuję klopsiki i każdego obtaczam lekko w bułce tartej. 
Smażę na rozgrzanym oleju, z obu stron na rumiano.






6 komentarzy:

  1. O, takich klopsików jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm.. mielone z dynią? brzmi ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie klopsiki wyglądają bardzo apetycznie:)
    Gratuluję wygranej, cudeńka prawdziwe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pożytecznych informacji ma w sobie ten tekst. Profesjonalizm!
    W każdym calu!

    moja strona :: fajowezabawki.pl

    OdpowiedzUsuń