wtorek, 25 września 2012

Sok z dżungli

Dzięki uprzejmości firmy mam okazję przetestować mrożone Soki z Dżungli.
więcej informacji możecie sobie wyczytać tuuuu : KLIK!
Na pierwszy ogień poszedł miąższ z kokosa.
Nie rozmrażałam go bo postanowiłam zrobić zimny napój =)
Wrzuciłam woreczek do blendera - jedynie trochę go w ręku połamałam - i dolałam mleka.
Całość zblendowałam na gładki sok. Dodałam mięty.


Ogólne wrażenia:
Sok wyszedł bardzo smaczny, bardzo kokosowy i pięknie pachniał.
Faktycznie w środku znalazłam miąższ i kawałki owocu.
Napój był dość gęsty - trochę jak kefir albo shake lodowy.
Jednak jak na kokos przystało był raczej mało słodki - można sobie dosłodzić jakimś owocem, miodem albo brązowym cukrem.
Opcji jest bardzo dużo i nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję kolejne owoce i smaki.




8 komentarzy:

  1. wow ... chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo to ciekawe - pierwszy raz słysze o takiej formule... Fajnie, że coś takiego nam przedstawiasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się gdzie te 'soki' można kupić, bo w sklepach nigdzie takiego czegoś nie widziałam. Tak nawiasem mówiąc, mój blender by się przekręcił jakbym mu dała bryłkę lodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz rozmrozić sok zanim coś z niego przygotujesz =)

      Usuń
  4. ta firma posiada sklep internetowy. Zamieściłam adres w poście =) lub można kliknąć w banerek na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń