niedziela, 23 września 2012

Sałatka z zupki chińskiej

Wiele o tej sałatace słyszałam - dobrego i złego.
Smaki i gusta są różne więc niektórym smakowało a innym nie - wiadomo.
A że jestem ciekawskie jajco to też postanowiłam taką sałatkę zrobić.
Mimo iż na codzień nie jestem miłośniczką zupek chińskich to ta sałatka była pyszna.
Sałatka bardzo mi smakowała - zawsze to coś innego.
Może ona też fajnie pełnić rolę pasty kanapkowej lub na wafle.
Można tez kombinować do woli jeśli chodzi o składniki - co kto lubi.


Składniki:
2 opakowania zupki chińskiej Knorr
puszka tuńczyka w oleju
pół kostki twarogu
5 ogórków małosolnych
3 łyżki majonezu 


Przygotowanie
Ja użyłam zupki chińskiej Knorra - o smaku "Kurcze Pieczone". Zupki chińskie łamię i wsypuję do miski. Wsypuję tylko jedną przyprawę dołączoną do zupek. Zalewam wrzątkiem, mieszam i chwilę czekam aż makaron spulchnieje. W tym czacie do miski wrzucam twaróg i tuńczyka z puszki - mój tuńczyk był w oleju więc olej odlałam. Ogórka małosolnego - średniej wielkości - kroję w drobną kosteczkę i dorzucam do reszty. Wsypuję gotowy (najlepiej lekko wystudzony) makaron i dodaję majonez. Całość dokładnie mieszam i gotowe. 
Nie dodaję żadnych dodatkowych przypraw. 
Sałatkę można jeść osobno lub jako pastę na pieczywko.


3 komentarze:

  1. No i jaka opinia? Bo tez nie wiem czy się na nią zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rety ! faktycznie nie napisałam w ostateczności co o niej sądzę xD tak to jest jak się człowiek spieszy...dzięki że mnie olśniłaś troszkę ^^ już posta poprawiam. A w skrócie powiem, że bardzo smaczna wyszła. Na pewno zrobię sobie ją jeszcze. Ma taki fajny ciekawy smaczek. Na pewno warta spróbowania.

      Usuń
  2. twaróg? tuńczyk? takiej wersji nie znam:) musi być pyszna:)

    OdpowiedzUsuń