piątek, 14 września 2012

Rozdanie - konkurs - Candy!

Mam wielką przyjemność ogłosić moje pierwsze rozdanie =) !!
Do wygrania jest zestaw rzeczy zrobionych przeze mnie specjalnie dla Was! 


Osoba która wygra może wybrać sobie zestaw z dwóch do wyboru:




W skład każdego zestawu wchodzi 5 elementów:

1) zakładka do książki
2) zawieszka charms pączek
3) kolczyki pączki wiszące
4) zawieszka brelok - do telefonu lub kluczy
5) prezent niespodzianka =)


1)
Zakładka do książki z mini buteleczką a w środku do wyboru: 
srebrne cyrkonie lub mini ciasteczka =)
Bigiel jest w kolorze starego srebra - jest też odpowiednio wygięty i spłaszczony tak aby nie niszczył książek.
Bardzo oryginalny dodatek i gadżet dla miłośników książek =)








2)
Pączki charmsy - możesz je przypiąć gdzie tylko zechcesz!
W dzień piękne białe pączki a w nocy...świecące !
Biała masa jest nafosforyzowana więc świeci w ciemności :)



3)
Kolczyki pączki wiszące - do każdej pary dołączam gumowe zatyczki.
Bigiel posrebrzany.
Pączki w kolorze srebrnym lekko połyskują drobinkami sreberka.


4)
Zawieszka którą przypniecie gdzie tylko chcecie!
Specjalny sznureczek umożliwi przypięcie do telefonu =)
Brelok robocik lub ciasteczkowy ludzik - dwa słodziaki które chętnie oddam w dobre ręce.



Zasady konkursu:
1) Zgłosić chęć wygrania nagrody pisząc komentarz poniżej =)
W komentarzu należy napisać również który zestaw i dlaczego właśnie ten chcielibyście wygrać.
2) Zostać obserwatorem mojego bloga - bardzo mnie to ucieszy, choć nie zmuszam.
3) Umieścić banerek który podam pod tym punktem - podlinkować.


Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu =)
Konkurs potrwa do końca września czyli do 30.09 2012 Następnego dnia wybiorę zwycięzcę i ogłoszę wyniki na blogu.
Upewnijcie się, że na Waszych blogach są dane do ewentualnego kontaktu w razie wygranej =)
Konkurs dla posiadaczy bloga a wysyłka tylko na terenie polski.


46 komentarzy:

  1. 1) Zgłaszam się ;-) Wybieram zestaw 1, bo ten ciasteczkowy ludzik skradł mi serce <3 ;)

    2) Obserwuję jako Helka

    3) Umieściłam banerek i podlinowałam na: http://mish-mash-mission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałam bym zestaw z Brązowym Panem Ciastkiem! Zabierałabym go ze sobą wszędzie, zająłby honorowe miejsce przy moich kluczach. Już od dawna szukam jakiegoś dobrego kandydata, ale na razie nikt mnie tak nie zachwycił ja te Twoje małe cudeńka :)

    Baner pojawi się u mnie na http://aleglodomorek.blogspot.com/ - tylko musisz mi pomóc, bo nie umiem go wstawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o obserwowanie, to robię to już od jakiegoś czasu ;) Odkąd zakochałam się w tych drobiazgach :)

      Usuń
    2. hih to prawda, mały podglądaczku! =)

      Usuń
  3. och, och! słodkości!
    oczywiście wybieram zestaw z piernikowym ludkiem, jakby inaczej w końcu prowadzę kulinarnego bloga. Jestem też książkożercom, więc taka oryginalna zakładka bardzo by mnie ucieszyła. A kolczyki? zjadłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O, doczekałam się :) Wybieram zestaw z kamiennym ludkiem. Czemu? Urzekł mnie swoją prostotą i metalicznym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawy!
    bardzo chciałabym wygrać ten z piernikowym ludzikiem. Lubię wszelkiego rodzaju gadżety do kluczy, a ostatnio moja ulubiona zawieszka nie wiem kiedy odczepiła się i ją zgubiłam :( ten sympatyczny ludzik na pewno dodałby otuchy moim kluczom, które zawsze gubią mi się w kieszeniach torebki. Z nim przynajmniej by się wyróżniały :)
    pozdrawiam i zazdroszczę talentu plastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa, i banerek jest na http://planeta-smaku.blogspot.com/ :)

      Usuń
  6. Witam , zgłaszam sie . nutinka112@gmail.com
    nutinkowewypieki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie napisałaś który zestaw sobie upatrzyłaś =)

      Usuń
  7. zgłaszam sie po super zestaw ;D
    Wybrałabym zestaw z ciasteczkowym ludzikiem,dlatego ,że od razu jak go zobaczyłam to mi się spodobał <3 jest uroczy ;* zawsze chciałam mieć też jakąś super zkładkę do książek , twoje wyroby są znakomite; )
    mój email: daria96_96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem maniaczką kolczyków i teraz marzą mi sie takie z buteleczką wypełnioną sreberkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. hej wole zestaw dwa. Dlaczego to właśnie ja mam wygrać ajj bo mi by pasowały i mam kolekcje zawieszek i blyloczków a pączuszka szukam i szukam :>
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wybieram zestaw pierwszy, jest przesłodki! Jakiś czas temu widziałam zdjęcia takich słodziaków i byłam pewna, że w Polsce ich nie dostanę nigdzie, a tu proszę! To jest po prostu piękne, sztuka w najwyższym wydaniu. Mam kolczyki w kształcie ząbków (jestem dentystką), ale te są o niebo ładniejsze. Na blogu banner dodałam (http://www.kuchnia-elexis.blogspot.com ), podlinkowałam, obserwuję od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! I ja się zgłaszam :)
    Z ogromną przyjemnością mogłabym się stać posiadaczką zestawu 2 i cudownej zakładki do książek. Niestety obecnie nie posiadam żadnej i podarte bilety służą mi pomocą :( Twoje zakładki są cudne. Szczerze mówiąc, nie widziałam jeszcze takich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ślicznie dziękuję za miłe słowa i udział w konkursie :)

      Usuń
  12. zgłaszam się , wybieram zestaw 2 .
    Cudne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią się zgłaszam :)
    Link do bloga: http://my-crazy-moment.blogspot.com/ banerek znajduje się z boku bloga:)
    Wybieram zestaw nr.2 :) A czemu ? Ponieważ od razu mi się spodobał :) Jest w kolorze który mi się bardzo podoba, i się świeci, a ja na tym punkcie mam fioła :P
    Od razu wpadł mi w oczy :*
    Pozdrawiam i w razie czego e-mail: ola_aleks2@poczta.onet.pl :*
    Obserwuję jako: Olkaa :P
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też byłabym chętna:) Wybieram zestaw z ciasteczkowym ludzikiem bo:
    1) uwielbiam czytać więc zakładka z ciasteczkami byłaby dla mnie idealna,
    2) pączkowa zawieszka świecąca w ciemności pozwoliłaby mi znaleźć wieczorem torebkę z łakociami (przyczepiłabym charms'a do niej:)),
    3) bardzo lubię nietypowe kolczyki więc pączuszki byłyby fajnym uzupełnieniem kolekcji,
    4) ciasteczkowa zawieszka oczywiście znalazłaby zastosowanie przy telefonie.

    Fajnie byłoby wygrać

    Banerek z linkiem faajnykosmetyk.blogspot.com
    Pozdrawiam

    Ps. Wyroby po prostu cudne...aż się zrobiłam głodna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :D

    Wybieram zestaw z ciasteczkowym ludzikiem, bo:
    -ten ciasteczkowy ludzik jest po prostu cudowny ! Masz talent :D
    -uwielbiam czytać, a z jedzenia najbardziej lubię ciastka :)
    -kocham kolczyki, a te pączki są prześliczne !

    Obserwuję, a jak mogłabym nie obserwować tak ciekawego bloga ? :D
    Bannerek już jest :)

    Życzę miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zgłaszam, a wybrałabym zestaw pierwszy, z ciasteczkami w buteleczce, ponieważ jestem ciasteczkowym potworem ;) Ciasteczkowy ludek natomiast ma tak wielkie serce, że nie potrafiłabym go nie pokochać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejciu jakie to wszystko przesłodkie!
    Chciałabym dostać taki zestaw (nr1), bo jestem prawdziwym maniakiem książkowym, pożeram je tak samo jak te piękne pączuszki i ciasteczka :> smakowity zestaw w sam raz dla takiego obżartucha jak ja :*
    Pozdrawiam!
    emcia.pichci@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Monique
    e-mail: art.monique@o2.pl
    Bannerek: http://art-monique.blogspot.com/
    Odpowiedź: Ja wybieram zestaw 2!! Bardzo podoba mi się odcienie szarości z lekką nutą czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam chęć;)
    wybieram zestaw nr 1 z ciasteczkowym, piernikowym ludzikiem, bo kocham smak i zapach pierników i pierniczków ;) za każdym razem jak na niego spojrzę będę miała ochotę go zjeść;) poza tym przypomina mi moją ulubioną (oprócz osła;)) postać ze Shreka ciasteczkowego ludzika;)
    zostałam obserwatorem i dodałam banerek;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam swój udział :) wybieram zestaw nr 2 :)

    Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    E-mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

    Baner na pasku bocznym po prawej stronie :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ! Wybieram zestaw nr 1, ponieważ urzekł mnie ten miasteczkowy ludzik *.*
    Jest po prostu przecudny, a taka oryginalna zakładka bardzo by mi się przydała. Kocham czytać książki.

    Oczywiście obserwuje twojego bloga jako : Jolaa
    Podaje swój e-mail bo na blogu chyba nie zamieściłam informacji. butterfly_x@poczta.onet.pl

    Baner umieściłam na pasku bocznym http://jola-bored-with-life.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, a zestawik który wybieram to 1. Dlaczego? Bo uwieeeeelbiam ciastka, a ten zestawik jest nimi przepełniony. Szczególnie podoba mi się świecący pączek, pasowałby do mojej bransoletki charms. No i oczywiście nagrody pasują do mojego pseudonimu ;)
    Obserwuje jako Cooki
    Baner już jest na pasku bocznym a email w zakładce 'Contact' tutaj http://cookis-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako bobik.
    bannerek jest na paseczku.
    a chciałabym zestaw z robocikiem, bo uwielbiam roboty (jako dziecko zawsze mówiłam, że będę nim w przyszłość, a nikt mi nie chciał wierzyć -.-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    Obaj zestawy są bardzo ładne lecz wybieram nr.2 ponieważ jakoś bardziej rzucił mi się w oczy . Ładne są jego kolorki i w ogóle .
    Banerek już dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi miło, że tyle ludzi sie zgłasza :)jeszcze troszkę czasu zostało do końca ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!:-)
    Obserwuję jako: wulkan_energii
    Podlinkowany baner pasku bocznym:http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    Wybieram zestaw z ciasteczkowym ludzikiem,gdyż taki ciasteczkowy potwór jak ja nie chce być już dłużej sam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam chęć wygranej w tymże konkursie/rozdaniu. ;)
    zestaw z robocikiem byłby dla mnie idealny, ponieważ srebrny to zdecydowanie mój kolor, a zakładka do książki mnie po prostu urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja i ja! I ja się stawiam w kolejkę :)
    Obserwuję oczywiście!
    Banerek jest: www.handmade-gosiaczka.blogspot.com
    i wybieram komecik z roboootem <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są piękne, ale wybrałabym 4 dałabym mojej córci ona uwielbia takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma "4". Do wyboru są tylko dwa zestawy: pierwszy "ciasteczkowy" i drugi "robotowy" =)

      Usuń
    2. oj źle zrozumiałam :( przepraszam, wybieram w takim razie 1 ciasteczkowy

      Usuń
  30. slicznosci robisz;) pozazdroscic;p
    obserwuje i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też zgłaszam swoja chęć;) Wybieram zestaw z robocikiem ponieważ:

    1) ten robocik przypomina mi ludzika, którego wszędzie namiętnie umieszcza moja przyjaciółka, jest grafikiem komputerowym i to taki jej znak firmowy. Jako, że nie jestem samolubna podarowałabym jej ten breloczek ;)

    2) zakładka do książki jest naprawdę pomysłowa i urocza... dużo czytam, ale też mam swój kalendarz i ta zakładka świetnie by go ozdobiła, nadała charakteru..no i pokazała jaki dziś dzień ;)

    3)jestem fanatykiem pączków... przy kluczach mam pączusia z orbitek, więc pączkową świecącą zawieszkę charms zawiesiłabym przy telefonie, bo nigdy nie mogę go znaleźć ;) świetnie by się uzupełniały ;)

    4) jestem uzależniona od biżuterii, lecz pączków w kolekcji kolczykowej nie mam, i pierwszy raz widzę takowe ;)... zakochałam się w tych kolczykach!!... i szczerze powiem, że zawsze podziwiałam osoby, które potrafią same zrobić biżuterię.

    Bardzo ucieszyłabym się z takiej paczuszki ;)

    Baner wkleiłam na stronie http://smakiempisany.blogspot.com na dole strony.
    Bloga obserwuję jako Smakiempisany ;)

    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  32. A spróbuje szczęścia :) Już obserwuję - Hanka ;)
    Zestaw 1 pierwszy jest śliczny, ciastek mnie zauroczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć:)
    obserwuję jako Dzieciata
    http://dzieciata.blogspot.com/
    Wybieram 1 zestaw bo jestem strasznym łakomczuchem- ale 2 miesiące temu urodził mi się synek i karmię go piersią co łączy się z tym, że nie mogę jeść słodyczy:( wiszące pączki poprawiałby mój humor:p. Ciastka z serduszkiem podarowałabym córeczce- i przyczepiłybyśmy go do jej plecaczka-żeby zawsze pamiętała, że ją kocham^_^
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Oba zestawy są prześliczne, nigdy takich nie spotkałam w sklepach! Zawsze szukam czegoś naprawdę urzekającego, a te zestawy po prostu powaliły mnie na kolana! Podobają mi się oba, ale skoro trzeba wybrać to... wybieram zestaw drugi. Dlaczego? Bo kolorystycznie bardziej pasuje do większości moich ubrań :) A ponieważ nie rozstawałabym się z nim na długo, to dobrze by było żeby pasował do mojej szaty graficznej :D
    Obserwuję bloga jako Dzikowiec, a banerek zamieściłam u siebie na blogu http://dzikowiec-od-kuchni.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    Zestaw numer 2 to coś w sam raz dla - stonowane kolory, świetnie pasujące do mojego jesiennego image'u :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym wziąć udział w konkursie. Wybieram zestaw numer 2, ponieważ uwielbiam takie stonowane, chociaż magiczne kolory, a cały zestaw prezentuje się przeuroczo :)
    mój blog z bannerkiem: http://czaaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudeńka! nie mogę się napatrzeć! :)
    Oczywiście zgłaszam się!
    Obserwuję jako sylwia_85
    za chwilę dodam baner u siebie na blogu w zakładce konkursy
    mój blog: http://ksiazkowakrainalagodnosci.blogspot.com/
    A wybieram zestaw nr 1 :) Pierniczek rozmiękcza mnie :)

    OdpowiedzUsuń