piątek, 28 września 2012

Paczuszka z przyprawami firmy Sworcu

Dziś dostałam paczkę z produktami z firmy Skworcu.
Jestem bardzo zadowolona, ponieważ dostałam w niej na prawdę fajne produkty!
Większości z nich nigdy nie próbowałam.
Dostałam cudne przyprawy oraz pyszną smakową kawę!
Firma stawia na jakość produktu a nie na jego opakowanie - co bardzo mi się podoba.
Wolę zapłacić za dodatkową ilość przyprawy niż za kolorowe opakowanie.
W sklepie internetowym tutaj: KLIK! jest na prawdę bardzo duży wybór wszelakich produktów!
Kawy, przyprawy, herbaty a nawet akcesoria do przechowywania przypraw.
Mało tego - przy każdym jednym produkcie jest notatka z informacjami jak i do czego używać lub jeśli chodzi o zioła to jakie mają właściwości.
Więc nawet jak coś widzicie po raz pierwszy to od razu możecie doczytać w jakim celu można dany produkt wykorzystać. 
Jestem pewna, że będę się tam zaopatrywać w przyszłości bo uważam, że warto a i ceny są przystępne.
Wszystkie produkty przyszły w stanie nienaruszonym - starannie zapakowane.
Nic nie było "zmiażdżone" ani pokruszone.



Między innymi w paczce były:

Jestem absolutnie zauroczona Niteczkami Chili!
Na pewno pięknie przyozdobią potrawę i przy tym dodadzą ostrego smaku!


Piękne suszone pomidory  -solone - 


Kwiaty Jaśminu...


pieprz pomarańczowy - brzmi kusząco, jeszcze nigdy takowego nie próbowałam i już nie mogę sie doczekać aż go wykorzystam.


Super sprawa - pomidory z solą morską i szczypiorkiem - rewelacja.
Dostałam również drugą wersje z czosnkiem niedźwiedzim


cukier kokosowy <3


Oczywiście tak jak już wspomniałam, otrzymałam pyszną kawę smakową<3
Czekoladowa i Bananowa <3



2 komentarze:

  1. Ekstra paczuszka! szczególnie podobają mi się te nitki chili...

    OdpowiedzUsuń