środa, 19 września 2012

Na szybki początek dnia

Dzisiejszy dzień zaczął sie dla mnie wyjątkowo wcześnie.
Pogoda za oknem t r a g i c z n a. 
Zimnoo i paskudnie
Tu cichosza tam cicho...:)
Szaro, brudno i...zima.
Po co w ogóle brałam prysznic?! przecież zaraz mnie porządnie zmoczy..
Masakra!
Wcinam sobie poranną owsiankę z lekkim pośpiechem i spijam Inkę.
Wraz z pełnowartościową owsianką i ciepłą kawką przypływa dobry humor.
Nawet deszcz już chyba pada mniej?
Dziś drugi numer Dekoracji Ciast - ten numer jeszcze planuję kupić, zobaczymy jak będzie z następnymi.
Na dziś zaplanowałam również Muffiny - kto wie może użyję nowego rękawa? :)

płatki owsiane, jęczmienne, miód lipowy, siemię, zarodki, otręby, śliwka, banan, Nutella


Z powodu tak paskudnej pogody, byłam zmuszona użyć odpowiedniego kubka w tej sprawie.
Dzisiejszą pogodę najlepiej określi ten Pan na kubku: 


5 komentarzy:

  1. poranek szybki, ale niezwykle smaczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! mam nadzieję, że ten Pan to jeszcze długo u nas nie zawita ;) Choć coraz zimniej!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że ten kubek teraz jeszcze schowasz i wyciągniesz za jakieś 2 miesiące najwcześniej:d
    pyszne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. może faktycznie "nerwy" mnie poniosły hih :D i może powinnam wyciągnąć jakiś kubeczek ze słoneczkiem? albo listkami? albo chociaż z kasztanem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie śniadanko poprawi humor nawet w ponury dzień :) Plus, ten kubek! Aż można poczuć święta, choć to za 4 miesiące :P

    OdpowiedzUsuń