sobota, 15 września 2012

Małe zakupy

Udało mi się w końcu dostać pierwszy numer Dekoracji Ciast.
Nie ukrywam, że odwiedziłam kilka kiosków zanim udało mi się zdobyć egzemplarz.
Nie szukałam go na siłę, po prostu za każdym razem gdy mijałam kiosk pytałam o czasopismo i za każdym razem mówiono mi że już "dawno" nie ma.
No cóż...trudno pomyślałam, może kupię następny numer w miarę szybko zanim zostanie wyprzedany.
Ale wracając ze szkoły wstąpiłam do Empiku i tam cud! stos gazet wołał do mnie z daleka  =)
Tak więc zadowolona wielce wzięłam jeden i pomaszerowałam do kasy.
Dodatkowo dostałam kupon -20% zniżki ale ważny tylko dziś i jutro..tak więc od razu go wykorzystałam więc za gazetę zapłaciłam jeszcze mniej.
Właściwie to nie wiem czemu tak bardzo chciałam go mieć..chyba Wy mnie zachęciłyście =)
Planuję kupić kolejne numery, ale nie sądzę abym skolekcjonowała wszystkie - czas pokaże.




Kupiłam jeszcze "nowy" krem do twarzy. Zachęcona reklamami, opiniami i nieco promocyjną ceną postanowiłam go nabyć. Akurat skończył mi się mój poprzedni krem (również od Nivea) więc szukałam czegoś nowego dla siebie.
Dlaczego wybrałam ten?
A dlatego, iż jest to specjalny krem nawilżający pod makijaż - dla mnie to idealny pomysł.
Podobno bardzo szybko i ładnie się wchłania - zobaczymy.
Cena 15.99


Przy robieniu zdjęć wkradł się w kadr mały tygrysek...
..a właściwie tygryskowa =)
A niech ma !




2 komentarze:

  1. Foremki na pewno do czegoś się przydadzą ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się póki co bardzo podoba Dekoracja Ciast i planuję kupić kolejne numery (oczywiście głównie ze względu na dodatki). Później zobaczymy, nie wiadomo co dodadzą do gazety ;)

    OdpowiedzUsuń