sobota, 29 września 2012

Konkurs :)

Przypominam iż jutro jest ostatni dzień trwania mojego "konkursu" - rozdania i wszystkich zainteresowanych zapraszam do wzięcia udziału :)



Jeżeli jeszcze nie wzięliście udziału w konkursie a macie ochotę to zapraszam tu:
Konkurs <3



Osoba która wygra ma do wyboru jeden zestaw rzeczy zrobionych przeze mnie:)













Postanowiłam też zmienić nieco zasady - zamiast jednego zestawu rozdam oba! :)
Tak więc wybiorę dwie osoby - jedna da dom Panu Ciastkowi a druga osoba Robocikowi: )
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie i życzę powodzenia :)

A na koniec jeszcze raz pokażę Wam moje nowe cudeńko - pierścionek z koralików, oczywiście mojego autorstwa.
Pierścionek zdobył już swoją nową właścicielkę.
Mam nadzieję że będzie się dobrze nosił :)




5 komentarzy:

  1. Już dawno wzięłam udział :)) cudny ten pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już wzięłam udział :)
    Ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. a z czego egzamin miałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pierścionek!
    uwielbiam taka biżuterię! ;)

    OdpowiedzUsuń