niedziela, 9 września 2012

Dziwna słodkość

Wczoraj był bardzooo długi dzień.
Postanowiliśmy odwiedzić Wrocław a właściwie to Wrocławskie Zoo <3
Muszę przyznać, że jest to bardzo duże i piękne Zoo i na dodatek ciągle się rozbudowuje.
Mogę z czystym sumieniem polecić !
Koszt to:
- 25zł bilet normalny
- 20zł bilet studencki
-15 zł bilet uczniowski 

Oczywiście nie obyło się bez podjadania - tu lód - tam hot dog itp
Co do loda to była fajna dla mnie nowość.
Małe kuleczki o różnych smakach do wyboru (o cenę lepiej nie pytać) z wyglądu i konsystencji nieco podobne do styropianu - bardzo smaczne!
Sypki, bardzo powoli roztapiający się smaczny zimny deser - bo jednak do lodów mu daleko.
My wybraliśmy smak gumy balonowej <3
Nie odpuściliśmy również wizyty w sklepie Ikea - sklep którego bardzo nam brakuje w Bydgoszczy :(
Ogólnie podsumowując Wrocław to bardzo piękne miasto i na pewno tam wrócę.



 A tu kilka zdjęć z Zoo - kilka bo wszystkich razem to natrzaskałam chyba z 200 :)
 



7 komentarzy:

  1. Jadłam te kuleczki!
    Można je już dostać nawet w sklepach spożywczych ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. nastepnym razem udaj sie na druga strone ulicy gdzie odbywa sie swietny pokaz fontann,najfajniej widac po zmroku w soboty trwa dluzej,gratis....Maja38.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nowy wybieg już skończony czy ciągle to plac budowy? My byliśmy w maju i niestety sporo się budowało i do niektórych miejsc nie było dojścia... ale pokaz ze słoniami bezcenny :-)
    Sam Wrocław piękny, też ulegliśmy jego urokowi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno mi powiedzieć co jest "nowe" ponieważ byłam tam dopiero pierwszy raz =) ale dojść dało się wszędzie z tym że budowa jakiś nowych obiektów nadal trwa.

      Usuń
  4. bylam tam kiedyś :) jednak pozostanę wierna oliwskiemu zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam :) może uda mi się i to Zoo odwiedzić =)

      Usuń