piątek, 21 września 2012

Nagroda za konkurs =)

Dziś rano kurier przywiózł mi dwie paczki :)
Pierwsza przesyłka to nagroda którą wygrałam w konkursie na wegetariańskie danie tu: Konkurs^^
i Serdecznie za nią dziękuję.

W paczce jest na prawdę dużo produktów - słodkich jak i wytrawnych.
Kasze, ryże, słodkie wafle (moje ukochane!), mini sucharki, chlebki chrupkie i ryżowe...na prawdę wszystko co chcecie - sporo tego.
Wisienką na torcie jest przesłodki kubeczek z miseczką które również były w paczce :)


7 komentarzy:

  1. jeeej, wspaniala zawartosc paczki *.* super! a kubek i miseczka rzeczywiscie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, gratuluję :) Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzeba było brać udział w konkursie dziewuchy :) no ale nic straconego ;p pomyślimy z Sonko może nad kontynuacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zawsze chętnie podejmę nowe wyzwanie ^^

      Usuń
  4. Moja paczuszka dotarła wieczorem :) Rozmiar mocno mnie zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń